Hierbij de foto
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
He, dat zijn nog echte weerstanden. Ik dacht dat dat allang verleden tijd was!
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Totaal aantal Berichten: 1381
Geregistreerd: 31-10-2005
- C4 (2004-heden) C4-II Puretech 130
C4 2005 model he…
Die kon ik in winter 2018-2019 ook in een onmogelijke houding bij vorst aan de grond vervangen.
De desbetreffende C4 is inmiddels inderdaad verleden tijd ja.
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Nou, in mijn xantia van 1998 was het al transistorgestuurd! In mijn cx uit 86 trouwens ook….
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Totaal aantal Berichten: 1381
Geregistreerd: 31-10-2005
- C4 (2004-heden) C4-II Puretech 130
Er waren/zijn twee verschillende aircosystemen bij de C4 en zustermodellen ingebouwd geweest.
Dit is de simpele versie, die in het dashboard herkenbaar is/was door draaiknoppen voor de blower en schakelaars voor airco aan/uit e.d. Daar is bovenstaand weerstandsmodule van.
De luxere versies hebben/hadden een uitgebreidere clima en die zal vast transistorgestuurd zijn geweest.
Herkenbaar een displaytje in het dashboard en een links en rechts in te stellen temperatuur meen ik.