3 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende > 

RD4 met MP3 en Bluetooth!
exuserpb
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1328

Gepost: 03 april 2006 01:39 PM
  [ # 31 ]

Phase I
Clarion - RD3 (radio/CD)

Phase II
Blaupunkt:
L2 is zonder MP3 (dus gewoon met een normale CD)
N2 is Mét MP3

mischien hebben ze in Rennes nog veel L2 radio’s, en willen ze die eerst kwijt en wachten ze dus nog met de N2.. Rolling Eyes  ik weet het niet Wink

Profiel  

exuserpb
> 1300 berichten

Gepost: 03 april 2006 04:27 PM
  [ # 32 ]

ik weet het niet, het is allemaal erg vaag:

Nederland: volgens de Prijslijsten is RD4 N2 (dus met MP3) leverbaar icm Pack HIFI (8 speakers): dat is incl geluidswerende ruiten en 6 CD-wisselaar.
Kosten €1150,— Zie Hier

Maar In Frankrijk:
Is het standaard op de Exclusive, (daar is het ook Pack HIFI met 8 speakers, maar zonder Geluidswerende ruiten)
EN in frankrijk is er ook Bluetooth te leveren op alle modellen behalve de basis uitrusting! wel overal als OPTIE!
Hier , en dan Links onder klikken….

Belgie:
volgens mij niet… 

Bij Peugeot (NL) is het wel standaard maar blijkt het niet altijd worden geleverd Rolling Eyes  (wat ik er uit begrijp van het p407 forum…)

Profiel  

eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2937

Gepost: 03 april 2006 04:58 PM
  [ # 33 ]

Arrow Ook in Frankrijk is Bluetooth incompatibel met Navidrive. Heb je BT dan *moet* er voorop de radio een Bluetooth logo zitten. BT licentie rechten eisen dit.

[list]BT Logo = BT chip
Geen logo=geen BT, geen BT = geen logo[/list:u]
Of je telefoon dan hiermee werkt wordt niet gegarandeerd.

Arrow Je hebt wel gelijk qua RD4, er is dus nog steeds met en zonder MP3.
Of je zelfgebrande mp3 CD dan afgespeeld wordt is niet gegarandeerd.

Arrow De Belgische prijslijst laat wel vaker steekjes vallen.

Arrow Zowel aan de folder als de prijslijst kunnen geen rechten ontleend worden.

Arrow Prijs-/model-politiek verschilt per land en is tevens anders voor Citroen en Peugeot, wat er technisch kan is niet altijd wat er geleverd wordt. Het kan zijn dat er auto’s op verzoek individueel uitgerust worden. In principe kan dit gewoon (kwestie van iets aanvinken op de bestellijst) maar of de dealer/importeur/Citroen dit toestaat is iets anders.

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  

ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660

Gepost: 03 april 2006 05:04 PM
  [ # 34 ]
eviltwin schreef:

Arrow Ook in Frankrijk is Bluetooth incompatibel met Navidrive.

Arrow Je hebt wel gelijk qua RD4, er is dus nog steeds met en zonder MP3.

Arrow De Belgische prijslijst laat wel vaker steekjes vallen.

Arrow Zowel aan de folder als de prijslijst kunnen geen rechten ontleend worden.

Arrow Prijs-/model-politiek verschilt per land en is tevens anders voor Citroen en Peugeot, wat er technisch kan is niet altijd wat er geleverd wordt. Het kan zijn dat er auto’s op verzoek individueel uitgerust worden. In principe kan dit gewoon (kwestie van iets aanvinken op de bestellijst) maar of de dealer/importeur/Citroen dit toestaat is iets anders.

de belgische prijslijst is zo fictief als wat, de prijzen zijn allemaal excl de korting die je krijgt.
het beste is eea regelen bij de dealer.
maar het is jammer dat Citroen eigenlijk achterloopt wat betreft audio.
ik had liever de std radio niet gehad, maar er zit de bediening van het scherm op ed.
als deze ooit kapot gaat kost het veel geld voor weinig. Crying or Very sad

Profiel  

eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 03 april 2006 05:16 PM
  [ # 35 ]

Wat is achterlopen, het zelfde systeem vind je ook terug in Peugeots en diverse Fiat producten. Zij hebben hier 3jaar geleden voor gekozen en zitten er voorlopig nog aan vast. De eerdere samenwerking met Intel/Microsoft heeft blijkbaar nooit dat opgeleverd wat er van verwacht werd (al kon je wel een Xsara Wincdows CE kopen Cool )

Ik heb begrepen dat de reden dat ze niet bij de introductie van de C4 of C6 al overgestapt zijn op een nog nieuwer systeem, is dat ze wachten op de beschikbaarheid van Harddisk systemen (Navigatie en geluid)

NB Ondersteuning van BT is pure prijspolitiek, voor 300EUR kan het, maar als je het zelf doet kan het veel goedkoper.

NB Ondersteuning van mp3 vind ik persoonlijk onzin, mp3=geen echte muziek, het is een gecomprimeerd formaat, niet bedoeld voor kwaliteit. Wil je meer muziek meenemen op een lange trip, dan neem je een wiselaar of een set losse CDs mee.

ronama schreef:

maar het is jammer dat Citroen eigenlijk achterloopt wat betreft audio.

in de familie

Profiel  

ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 03 april 2006 05:21 PM
  [ # 36 ]

het is idd ieders mening, maar Mp3 is toch wel fijn op lange afstanden.

maar wat ik bedoel kijk naar de std radio van de Berlingo/picasso ed
verm 2x10 watt en dat voor 400 euro in optie.
voor 400 euro heb je heel wat anders in de winkel.
de radio van de c5 speelt niet slecht al heb ik wel; de speakers moeten vervangen.
Wink

Profiel  

ronama
> 3000 berichten

Gepost: 03 april 2006 05:27 PM
  [ # 37 ]
M&M schreef:

‘Standaard’ radio’s zijn inderdaad niet van hoogstaande kwaliteit , speakers al helemaal niet ( wat een flut dingen ! ) ... zelfs het ‘dure’ JBL systeem laat m.i te wensen over ( als standaard zou dit acceptabel zijn Surprisedops:  ! ) , voor dat geld kun je aftermarket veel mooier spul krijgen met een veel beter geluid ... alleen is het dan niet zo fraai geintegreerd!

dat is net het spijtige eraan.

Profiel  

ronama
> 3000 berichten

Gepost: 03 april 2006 05:49 PM
  [ # 38 ]
M&M schreef:

De normale speakers kun je gewoon vervangen , of de standaard tweeters een los filter hebben weet ik niet , waarschijnlijk niet aangezien dat meer kost Laughing , meestal hebben de fabriekstweeters een ingebouwd filtertje .... even loshalen dan zie je dit snel genoeg lijkt mij ....

Er is toch wel iemand hier die alles vervangen heeft voor iets van fatsoenlijke kwaliteit ???  Razz

de tweeters niet wel de deur speakers.

als je niet wilt knippen in de bekabbeling moet je ff een adaptorstekkertje vragen aan de dealer.

wat betreft nummer weergave, de cd geeft niks weer in mijn auto alleen track nr…

Profiel  

ronama
> 3000 berichten

Gepost: 03 april 2006 05:52 PM
  [ # 39 ]
M&M schreef:
ronama schreef:

de tweeters niet wel de deur speakers…

Grote verbetering ??

je weet niet wat je overkomt Laughing http://www.sony.be/view/ShowProduct.action?product=XS-F1724&site=odw_nl_BE&pageType=Overview&category=ICA+Speakers

deze heb ik erin.

Profiel  

eviltwin
> 2000 berichten

Gepost: 03 april 2006 07:02 PM
  [ # 40 ]

Waarom zou je Clarion OEM spul (let op M&M, Ph.I Exclamation ) vervangen door Sony spul met vergelijkbare kwaliteit Confused Lijkt me lood om oud ijzer. Niks mis mee hoor, ik had in mijn Xantia ook 4x sony 3-weg liggen.

Het zal wel anders klinken als je de simpele full-range speakers vervangt door een set twee- of drie-weg coaxiaal, maar echt logisch is dat niet als je ook tweeters hebt Rolling Eyes

Als je achter iets anders wilt dan lijkt me een setje drieweg wel ok.

in de familie

Profiel  

eviltwin
> 2000 berichten

Gepost: 03 april 2006 07:53 PM
  [ # 41 ]

ah, ik had natuurlijk kunnen weten dat jij al JBL spul erin had…ik gok dat die speakers ongeveer het dubbele kosten van het standaard spul, daarnaast heb je nog een extra versterker dus dat helpt wel.

Voor die DLS ongein moet ik dan denken aan ~200EUR voor een paar speakers?

in de familie

Profiel  

eviltwin
> 2000 berichten

Gepost: 03 april 2006 08:18 PM
  [ # 42 ]

Ik heb helaas het audiosysteem van de C6 nog niet uit kunnen proberen, met mijn eigen CD’s, maar dat belooft wat.

10 speakers JBL, inclusief een paar flinke woofers onder de achterruit. Extra dik dubbel glas (niet te vergelijken met een C4 of C5) en geen vijfde deur/losse hoedenplank, dat helpt ook. Wink

in de familie

Profiel  

exuserpb
> 1300 berichten

Gepost: 05 april 2006 05:04 PM
  [ # 43 ]

Re: Bluetooth

Dehaene schreef:

Niemand een idee waaraan een GSM moet voldoen om met die bluetooth in de C5 te werken?

Je Telefoon moet uitgerust zijn met Bleutooth,

zie :   —> PAGINA 7

Nokia :

6310(i)
8910(i)
6600
6650
6230 
vanaf sw versie 5.25 )
7280

Motorola 
:

V3
V80
V500
V525
V600
V620
E398

Siemens 
:

S55
S56
S65
SK65

SE 
:

T68i  vanaf 0.96 handsfree profile )
T606
T608
T610
T616
T618
T620
T628
T630
Z600
Z608
K700
Z1010
V800 

(en zie Pagina 6, voor uitleg/functie’s Blauwetand Wink )

Profiel  

exuserpb
> 1300 berichten

Gepost: 05 april 2006 07:35 PM
  [ # 44 ]

Re: STraf

Dehaene schreef:

Dus de bluetooth 407 zou hetzelfde moeten zijn als in de C5 mocht ik die bestellen.

ja, de RD4 (met of zonder bluetooth) zijn helemaal hetzelfde (PSA)

ik denk dat je een van de eerste bent met Bluetooth in een C5 ... 

het is inderdaad wel een mooi systeem (dan heb je geen lelijke carkit in je dashboard Rolling Eyes )

Profiel  

ronama
> 3000 berichten

Gepost: 06 april 2006 04:29 PM
  [ # 45 ]

Re: Meer nieuws

Dehaene schreef:

Ik heb vandaag vernomen dat m’n nieuwe C5 1.6 HDi sx break geleverd wordt op 18/04. Great !!

Ik heb vandaag getest of mijn gsm werkt met de bluetooth op een peugeot die hetzelfde is als voor citroen en dat werkt heel goed. Ik ga eerst checken of bluetooth er nu al dan niet op zit en dan eventueel achteraf bestellen want dat kan blijkbaar;

Onderstaande is het bericht dat ik van de garage gehad heb
De citroen C5 sx kan geen mp3’s afspelen, ook niet met een update anders zou citroen geen 2 verschillende radio’s op de markt brengen.
Misschien met een kabeltje, maar bij Citroen nog onbekend.
=> De link die ik hem doorgestuurd had over de kabel heeft niet veel indruk gemaakt; Toch blijf ik hopen dat de nieuwe modellen toch MP3 hebben zelfs zonder het accoustisch pack

Gelukkig dat dit forum er is om aan meer info te geraken.

dat worden lange nachten Laughing

Profiel  

3 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook