(pieces d’origine Citroen…)
Citroen ID20 F Break Luxe ‘74, 2CV4 ‘74, Ami 8 berline ‘69 en cours de refection
Een niets ontziende maffia….
Rinus
Totaal aantal Berichten: 25569
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Ja zoals ARS in frankrijk…
Overigens heb ik met de duitse A-types boeren wel goede ervaringen. Der Franzose en die franzosische klassiker.de.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Heel herkenbaar, binnen Nederland heb ik bij verschillende leveranciers spul gekocht waarbij de kwaliteit belabberd was. Na een telefoontje kreeg ik dan heel spontaan nieuw spul van andere (betere) kwaliteit.
O-ringen koop ik alleen bij Technirub, dit bedrijf levert professioneel spul en kan eventueel ook serieproductie doen van elk denkbaar rubber onderdeel.
De achterste ruitrubbers voor mijn break heb ik bij Jansen uit Bennekom gehaald, waar hij het weghaalt weet ik niet. De kwaliteit lijkt goed maar ook deze rubbers waren gewoon te ruim.
Ik heb ze op maat gesneden en met goede 10 secondelijm weer aan elkaar gezet. Door het rubber net iets te ruim te houden blijft er wat druk op staan en houdt dit het wel. Eventueel kan je de lasnaad nog afwerken met grijze polymeerkit.
bogaard77 schreef:Ja zoals ARS in frankrijk…
Overigens heb ik met de duitse A-types boeren wel goede ervaringen. Der Franzose en die franzosische klassiker.de.
Dank voor de tip Bogaart. In NL en F heb ik div leveranciers gehad.
Mijn zijruitrubbers komen ook va Jansen uit Bennekom en in mijn geval pasten ze wel, eerder iets te kort dan te lang, in de buiten bocht achter onder heeft hij de neiging wat te trekken.
Jansen heeft heel veel leveranciers en weet wat hij waar vandaan moet halen. En dan nog kun je een keer pech hebben (maar dan lost Jansen het ook weer snel en goed voor je op).
Citroen ID20 F Break Luxe ‘74, 2CV4 ‘74, Ami 8 berline ‘69 en cours de refection