Eigenlijk vind ik , naast het rode en zwarte leer, de visgraat uit de gti’s de mooiste bekledingen voor de stoelen en banken. Is bij iemand bekend of je deze gewoon kan omzetten? Ik bedoel dan denk ik vnl. de achterbank. De voorstoelen lijken me geen probleem.
Mijn folders zitten momenteel in dozen, is het eigenlijk een optie geweest in de prestige de gti-visgraat?
En heeft iemand een idee wat een zet stoelen en banken visgraat mag kosten? Of is een zwart lederen interieur ook makkelijk te vinden voor een leuke prijs?
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Re: GTI Visgraat stoelen in prestige 2 kan dat?
Folders zijn te vinden op http://www.ruecitroen.nl
Remco H. schreef:Eigenlijk vind ik , naast het rode en zwarte leer, de visgraat uit de gti’s de mooiste bekledingen voor de stoelen en banken. Is bij iemand bekend of je deze gewoon kan omzetten? Ik bedoel dan denk ik vnl. de achterbank. De voorstoelen lijken me geen probleem.
Mijn folders zitten momenteel in dozen, is het eigenlijk een optie geweest in de prestige de gti-visgraat?
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Is geen probleem is gewoon uit te wisselen met elkaar.
Breedte is het zelfde Prestige heeft die 25 cm meer tussen voorstoelen en achterbank.
Visa 11 RE 1986 1996-1999
ZX 19D Reflex 3 drs 1996 1999-heden
ik heb eventueel een compleet visgraat interieur in de aanbieding/ let wel, de achterpanelen moeten dan aangepast worden bij een prestige.
Heb zelf vorig jaar ook een VIP-interieur overgeplaatst en heb daar toen €225 voor betaald.
Echter, dat was wel helemaal compleet dus inclusief vloerbedekking, deurpanelen, stijlbekleding, zonnekleppen en zelfs de middenconsole (alles behalve het echte dashboard, omdat dat wat lastig los te krijgen is).
Én het is bij me thuis afgeleverd!
Dat was een interieur uit een TRD T2 in uitstekende conditie.
Voor een leren interieur praat je toch al gauw, zonder interieurdelen alleen stoelen en achterbank, over €500.
Maar je kunt altijd afdingen natuurlijk…
Achterzitting van Prestige/Limousine is langer (dieper) dan die van de “gewone” cx-en.
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
En de achterbankleuning bij een Prestige is breder.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
thanx, ik was daar al een beetje bang voor. Ik meen ooit gezien te hebben dat in een prestige de verkeerde achterbank zat. Niet fraai.
Niet doen dan maar.
Dank allen.
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Nee, want je krijgt ook de portierpanelen achter nooit verlengd. Bovendien moet je nog eens op zoek naar verlengd tapijt en een verlengde hemel. Uiteindelijk ben je dan goedkoper en makkelijker af door naar een leren interieur te zoeken.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.