Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
weet hier iemand de pinbezetting van het voedingsblok van de most stekker van de C5 phase II?? ik heb op het forum van peugeot407 een pinbezetting gevonden die zou dezelfde zijn dan die van de C5!! maar ik heb een ISO2CAR adapter gekocht en die pinbezetting van de adapter komt niet overeen met die op de peugeot407 site!
ziehier een foto van de ISO2CAR adapter
ziehier een afbeelding van de originele pinbezetting van de RD4 en daarnaast de pinbezetting van mijn ISO2CAR adapter
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
echt niemand??? ik heb vandaag al bij drie dealers geweest!! en geen enkele heeft er weet van!zeggen ze!! maar volgens mij willen ze ‘t mij niet zeggen!! nog een vraagje,hoe kan je uitmeten welke pin of draad de mute is?? de andere zoals battery en switched + 12v remote en ground, das gemakkelijk uit te meten!! power-antenne ook!! trouwens:word de antenne power draad gesneden met het contactslot??
graag een antwoordje van iemand die dit weet aub
greeeeeeeetz blooper1963;
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
PjotrBlom schreef:wat zoek je nou? de MUTE pin op de radio?...
ik snap niet helemaal wat je nou aan het doen bent, zoek je de Pin bezetting van de RD4?[kies een onderwerp] pinbezetting RD4 radio.
mischien helpt dit…
je moet mijn bovenste post eens goed herlezen!! nl. wat ik bedoel is ,dat ik een ISO2CAR kabel heb gekocht voor een citroen C5 phase II en een parrot carkit CK 3200 LS color!! juist? en de pin bezetting van die most of quadlockstekker van die iso2car kabel komt niet overeen met die afbeelding van peugeot 407!! maar op de site van parrot biz daar klopt de pin bezetting van mijn ISO2CAR kabel adapter wel met die van een afbeelding van citroen!! bekijk eens goed de drie onderstaande links die ik ga plaatsen!! ergens klopt er iets niet ofte wel is het schema van peugeot niet identiek van dat van citroen kan je ook zien op de link die ik ga plaatsen van parrot!!
ziehier de links:
dit is mijn ISO2CAR kabel adapter!
en dit is de pinbezetting van de peugeotsite met ‘t vergelijk van mijn kabel!
en dit is een andere adapterkabel van parrot zelf,en daar moet je eens goed kijken opwelke pins de voeding zit!!klopt helemaal met mijn kabel!!
ik hoop dat je ‘t nu begrijpt!! bvb de mute zit bij peugeot op pin 14 en op mijn adapterkabel op pin 11!
kijk vooral eens op die link van parrot voor de voeding en kijk daarna naar de link van het vergelijkend schema van peugeot wat hier net boven staat!!!!!
greeeeetz blooper1963
1. De C5 Ii heeft maar 1 normale 12V draad (constant).
De andere 12V draad die jij aanziet als geschakelt is de voeding van het CAn netwerk en mag je niet gebruiken.
Er is dus GEEN power antenne draad in deze soort auto’s !!!!
Waarschijnlijk zie je 1 van de data draden hier voor aan.
Je mag alleen de constante plus en de massa van de originele voedingsconnector in de MOST stekker gebruiken, de rest beslist niet. Doe je dit wel dan is de kans op storingen groot.
De Mute zit op pin 14 van de RD4 in de C5 II.
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Blade_ schreef:1. De C5 Ii heeft maar 1 normale 12V draad (constant).
De andere 12V draad die jij aanziet als geschakelt is de voeding van het CAn netwerk en mag je niet gebruiken.
Er is dus GEEN power antenne draad in deze soort auto’s !!!!
Waarschijnlijk zie je 1 van de data draden hier voor aan.Je mag alleen de constante plus en de massa van de originele voedingsconnector in de MOST stekker gebruiken, de rest beslist niet. Doe je dit wel dan is de kans op storingen groot.
De Mute zit op pin 14 van de RD4 in de C5 II.
sorry!! maar ik aanzie geen geschakelde draad!! maar op ‘t schema van mijn adapterkabel staat pin 15 als geschakelde +12 V en ik weet niet of je de parrot link aangeklikt hebt en gekeken bij het schema van de citroen voedingsstekker,dan staat daar ook pin 15 als geschakelde voeding en op mijn adapterkabel is de mute pin 11!!! hoe kan je een mute uitmeten??en ik aanzie geen data draad aan hiervoor aan ,want alle data draden stemmen overeen met het schema van peugeot op het 407 forum!!! heb jij mijn links wel aangeklikt in mijn post hierboven??
Link werkt niet hier, komt niks op het scherm….........
Mute is 100% Pin 14 en deze kun je niet uitmeten…..
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Blade_ schreef:Link werkt niet hier, komt niks op het scherm….........
Mute is 100% Pin 14 en deze kun je niet uitmeten…..
welke link werkt er niet bij U?
2e link van vergelijking van aansluitingen…..........
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
in geval de + 12V geschakelde niet kan gebruikt worden op de quadlock-most stekker,mag deze dan afgetakt worden op de sigaren aansteker? even als de illumination draad? op een C5 phase II?
blooper1963 schreef:in geval de + 12V geschakelde niet kan gebruikt worden op de quadlock-most stekker,mag deze dan afgetakt worden op de sigaren aansteker? even als de illumination draad? op een C5 phase II?
Ik zal je morgen wel even een duidelijke uitleg sturen, maar een C5 (phase I of II) heeft geen illumination draad of iets dergelijks, dit gaat tegenwoordig via de datadraden en mag niet afgetakt worden….......
Welke aansluitingen ben je nodig?
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Blade_ schreef:blooper1963 schreef:in geval de + 12V geschakelde niet kan gebruikt worden op de quadlock-most stekker,mag deze dan afgetakt worden op de sigaren aansteker? even als de illumination draad? op een C5 phase II?
Ik zal je morgen wel even een duidelijke uitleg sturen, maar een C5 (phase I of II) heeft geen illumination draad of iets dergelijks, dit gaat tegenwoordig via de datadraden en mag niet afgetakt worden….......
Welke aansluitingen ben je nodig?
ik heb nodig: een +12V constant = op most stekker
een - massa = op most stekker
een mute = aan pin 14? op moststekker
een geschakelde +12V aan de sigaretten aansteker
en dan voor in de toekomst,terwijl het dashboard toch open ligt: een illumination draad die bevind zich ook op de sigaretten aan steker,en dit om later een tomtom permanent dockingkit in te bouwen!! dan heb ik nog een vraagje!! de mute van de carkit komt aan pin 14 volgens U!! achteraf als ik de tomtom kit inbouw,waar sluit ik dan deze mute op aan??? ook op pin 14??
greeeeeeeetz blooper1963