beste ,
ik kan plots niet meer inloggen op de smartphone op de ‘mycitroen’ app.
zogezegd is mijn email/login verkeerd.
ik heb al 2keer een nieu paswoord aangevraagd , en het werkt nooit .
ook op een andere gsm geprobeerd met hogere IOS besturingsysteem , en kan niet inloggen.
kan je ergens online zien of hun server plat ligt ?
dank
1- Renault 5 campus
2- Nissan Vanette
3- Honda CRV
4- Citroen Berlingo II
5- Citroen Berlingo III
6- Citroen Berlingo IIII
Ik heb hetzelfde sinds afgelopen zondag. Heb je al kunnen inloggen of nog steeds niet?
Of zou het hier iets mee te maken kunnen hebben? Ik kreeg daarnet deze e-mail. Heb weliswaar geen DS maar een ‘normale’ Citroën.
================================================
Geachte meneer XXXXX,
Onze eerste prioriteit is uw veiligheid onderweg en maximaal rijplezier. Bij aankoop van uw nieuwe DS heeft u zich aangemeld voor onze gratis Teleservices. Met de intelligente Teleservices analyseert DS uw auto in real time en wordt u gewaarschuwd wanneer een onderhoudsbeurt nodig is of een bepaald onderdeel in uw auto aandacht nodig heeft. Dit gebeurt middels een melding in het dashboard.
Met Teleservices zorgen wij er ook voor dat de melding van uw auto wordt verstuurd naar onze klantenservice om vervolgens contact met u op te nemen voor advies en, indien nodig, een werkplaatsafspraak voor u te plannen. Echter is deze service tijdelijk niet beschikbaar. U krijgt nog wel een melding in uw dashboard bij eventuele storingen of voor onderhoud, maar de melding komt tijdelijk niet door bij onze klantenservice voor opvolging.
Om toch optimaal van uw DS te blijven genieten, is het van belang dat u een eventuele melding in uw dashboard snel opvolgt. Wij adviseren u in dat geval direct contact op te nemen met de DS Dealer en/of Erkend Reparateur. Zij kunnen u voorzien van instructies en advies over de te ondernemen acties.
Onze excuses voor dit tijdelijk ongemak. Het is uiteraard onze eerste prioriteit dat de meldingen weer goed doorkomen bij onze klantenservice en we u weer kunnen voorzien van advies onderweg. U ontvangt bericht van ons zodra deze service weer is geactiveerd.
Voor vragen kunt u elke werkdag tussen 09.00 tot 17.00 terecht bij één van onze medewerkers via
0800 - 1955 of bij uw DS Dealer en/of Erkend Reparateur.
Met vriendelijke groet,
Team DS Nederland
Er is zojuist een update van de app verschenen. Na installatie hiervan kon ik weer inloggen.
Totaal aantal Berichten: 61
Geregistreerd: 03-11-2017
- (Grand) C4 Picasso C4 Picasso PureTech 130 EAT 6
E-Ric schreef:Er is zojuist een update van de app verschenen. Na installatie hiervan kon ik weer inloggen.
Herinstallatie werkte bij mij niet. Na contact met Citroën kreeg ik de tip om de app in te stellen op België (Nederlands). Dat kan alleen meteen na installatie (moest ik dus nog een keer doen), maar het hielp wel. Helaas ben ik wel mijn hele rijgeschiedenis kwijt. De (ver)taalfouten neem ik voor lief, maar waarom worden dit soort cruciale problemen niet meteen opgelost?
Totaal aantal Berichten: 61
Geregistreerd: 03-11-2017
- (Grand) C4 Picasso C4 Picasso PureTech 130 EAT 6
Helaas. Blijkbaar lukte het inloggen eenmalig, want ik kom er weer niet in (“E-mail of wachtwoord niet correct”).
Totaal aantal Berichten: 43286
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Hoane schreef:.. Na contact met Citroën kreeg ik de tip om de app in te stellen op België (Nederlands). Dat kan alleen meteen na installatie (moest ik dus nog een keer doen), maar het hielp wel. Helaas ben ik wel mijn hele rijgeschiedenis kwijt. De (ver)taalfouten neem ik voor lief, maar waarom worden dit soort cruciale problemen niet meteen opgelost?
jeemig wat een amateuristisch advies van Psa.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
nu al 2 dagen dat die app- server van citroen weer plat ligt
weerom melding dat de login of pasw niet juist zou zijn
——-
citroen reageeert voorlopig zo :
We streven ernaar om u zo spoedig mogelijk te antwoorden. Het zou wellicht even duren voordat wij een oplossing hebben. U hoort hierover spoedig van ons. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak.
1- Renault 5 campus
2- Nissan Vanette
3- Honda CRV
4- Citroen Berlingo II
5- Citroen Berlingo III
6- Citroen Berlingo IIII
de server zou deze moeten zijn , waarmee de app verbind
http://www.anai-https.geo.citroen.com
1- Renault 5 campus
2- Nissan Vanette
3- Honda CRV
4- Citroen Berlingo II
5- Citroen Berlingo III
6- Citroen Berlingo IIII
de updater software kan je hier vinden
https://vvtt.stackstorage.com/s/xnvBTkGjkawcJhUb
1- Renault 5 campus
2- Nissan Vanette
3- Honda CRV
4- Citroen Berlingo II
5- Citroen Berlingo III
6- Citroen Berlingo IIII
Sinds ik een jaar aan rittenadministratie ben kwijt geraakt door een vage fout van de App, gebruik ik hem niet meer.