Klinkt zeker erg goed!
behalve de brinta dan
Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien
Thijsvandebles schreef:Ik weet niet in welke tijd jij opgegroeid bent met complete brinta-winkels, maar in mijn tijd, en dan heb ik het over de jaren 80/90 van de vorige eeuw, kon je gewoon brinta kopen bij elke zuivelhandel, buurtsuper, kruidenier en SRV* wagen.
In mijn tijd (jaren 50-60) aten we s’morgens een bord Havermout….MET vel, door de warme melk :kots
Ook in die tijd was Gortepap heel populair. (brrr)
Bram schreef:Thijsvandebles schreef:Ik weet niet in welke tijd jij opgegroeid bent met complete brinta-winkels, maar in mijn tijd, en dan heb ik het over de jaren 80/90 van de vorige eeuw, kon je gewoon brinta kopen bij elke zuivelhandel, buurtsuper, kruidenier en SRV* wagen.
In mijn tijd (jaren 50-60) aten we s’morgens een bord Havermout….MET vel, door de warme melk :kots
Ook in die tijd was Gortepap heel populair. (brrr)
Vooral de karnemelkse gortepap….
Test
Het water loopt me door de mond ...
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Het water loopt me door de mond ...
Bij de gortepap of bij de brinta?
Mientje schreef:Lelijke Eend schreef:Het water loopt me door de mond ...
Uh, het water loopt me uitsluitend in de mond bij het menu dat Duncan voorstelde, niet bij die ontbijtellende die ik n.a.v het woord Brinta voorbij zie komen.
Mientje schreef:Lelijke Eend schreef:Het water loopt me door de mond ...
Bij alles.
mpostma schreef:
Uh, het water loopt me uitsluitend in de mond bij het menu dat Duncan voorstelde, niet bij die ontbijtellende die ik n.a.v het woord Brinta voorbij zie komen.
haha nee ok dan doe ik met je mee
De croissants voor zondag zijn al gehaald. Die moet ik alleen nog afbakken. Ik ga vrijdag even boodschappen doen voor het avondeten!
BX 19TGI Routiére - 180.000
BX 16TGI Break - 192.000KM (verkocht)
BX 14TE Berline - 210.000KM (Gesloopt)
Duncan Ruseler schreef:De croissants voor zondag zijn al gehaald. Die moet ik alleen nog afbakken. Ik ga vrijdag even boodschappen doen voor het avondeten!
goeie berichten.
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:Duncan Ruseler schreef:De croissants voor zondag zijn al gehaald. Die moet ik alleen nog afbakken. Ik ga vrijdag even boodschappen doen voor het avondeten!
goeie berichten.
Volgens mij gaan we zaterdag onze vingers er nog bij opeten….
Test
Brinta staat klaar in de kast !
Lelijke Eend schreef:Brinta staat klaar in de kast !
Neem je je kast ook mee dan?
Nee, rolkoffer. Brinta is inmiddels uit de kast en ligt op m’n slaapzak.
Beste mensjes,
We zijn inmiddels met zijn achten, misschien zelfs negen
- Thijs
- Mientje
- Marten
- Martijn
- Wouter
- Pytrick
- Lelijke Eend (Elmer right?)
- Duncan
- Misschien komt ZX1.4i ook voor het eten
Ik heb boodschapjes gedaan, het grootste deel van de zaken is binnen. De gerechten zijn weer wat omgegooid. Ik sta morgen de hele dag in de keuken maar het leek me handig te gaan zoeken naar gerechten die ik voor een groot deel al kan klaarmaken voor we aanschuiven. Dus wordt het als volgt;
- Salade a la Duncan (Met overheerlijke vinaigré of hoe je dat ook schrijven mag)
- Heldere kalfsbouillon
- Carpaccio
- Warm geitenkaasje in spek verpakt
- Spoom (champagne met citroënsorbet)
- Beenham gebraden in honing en kruiden, met krieltjes en haricotverts (boontjes dus)
- Flensje met vanilleroomijs, warme chocoladesaus en slagroom
- Appeltaart bij de koffie
Zoals gezegd, ik zal wel de gehele dag in de keuken staan. Daarnaast begrijpen de slapers (zowat iedereen) dat het een beetje krapjes wordt. Mijn huis is aardig, maar niet zo heel groot.
Ik heb bijna alles in huis en ehm. Tis nogal prijzig. Ik had dus de vraag of jullie evt 15 euro konden bijdragen. Dan leg ik het overige geld wel bij. Ik had er wel rekening mee gehouden dat ik een groot gedeelte zelf zou betalen, maar toen ik de rekening zag moest ik toch wel even slikken… Goed. Ik hoop jullie allen te zien rond een uur of zes (dan kunnen we rond half zeven a zeven uur aan tafel en geloof me dat is nodig… het duurt wel even )), waardoor het gratis parkeren is bij mij in de straat (veel succes met het vinden van een plek!).
Het adres zal ik jullie allen in een pbtje toezenden.
MVG,
Duncan
BX 19TGI Routiére - 180.000
BX 16TGI Break - 192.000KM (verkocht)
BX 14TE Berline - 210.000KM (Gesloopt)