Al een tijdje geniet ik telkens weer van het zeer humoristische filmpje van Eric Vertogen…..waar een Landrover Freelander met een Basis BX (op LPG) wordt *getest*
http://81.68.229.29/video/bx_files.html
Meer films van andere types, staan ook op zijn site :
Ja, het blijft een leuk filmpje dat enkele jaren geleden te zien was bij Omroep Brabant. Leuk detail is dat dat het filmpje was waardoor uiteindelijk mijn website is ontstaan.
Ik moet ook eens zoeken in de archieven van mijn pc of ik geen betere kwaliteitsversie heb van dit filmpje.
Eric Vertogen schreef:Ja, het blijft een leuk filmpje dat enkele jaren geleden te zien was bij Omroep Brabant. Leuk detail is dat dat het filmpje was waardoor uiteindelijk mijn website is ontstaan.
Ik moet ook eens zoeken in de archieven van mijn pc of ik geen betere kwaliteitsversie heb van dit filmpje.
Wie is die *Sjon de Ombudsman* eigenlijk…een kennis van je…iemand die ook BX rijdt ?
Ik vind het i.i.g. een schitterend figuur.
Vooral als ie het heeft over een HELE OUWE BX van 1980 !...hahaha
(hier zit ook een motor in…..GVD, geen St.bekr…..enz.)
Heb een aantal delen van ‘t filmpje gemist door tranen in m’n ogen van ‘t lachen!!!
De opmerking: ‘nou, hier zit ook een motor in’—> Geweldig!!!!!!
En hoe dat figuur zichzelf in de BX perst… Heerlijk filmpje!!!
voge schreef:(...) De opmerking: ‘nou, hier zit ook een motor in’—> Geweldig!!!!!! (...)
Dat is de reden waarom ik nu een beetje blauw zie
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:voge schreef:(...) De opmerking: ‘nou, hier zit ook een motor in’—> Geweldig!!!!!! (...)
beetje de humor er van inzien
Sjon de ombudsman maakte deel uit van een programma van omroepbrabant dat helemaal nergens over ging, zoals ook wel te zien was in dit filmpje…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Sjon de ombudsman maakte deel uit van een programma van omroepbrabant dat helemaal nergens over ging, zoals ook wel te zien was in dit filmpje…
Dat soort dingen doen ze nou nooi op Omroep Fryslan….Wij moeten het doen met de friestalige versie van ‘piep de muis’. (zeikzendert)
Test
Ijs schreef:Lelijke Eend schreef:voge schreef:(...) De opmerking: ‘nou, hier zit ook een motor in’—> Geweldig!!!!!! (...)
beetje de humor er van inzien
Ken je de uitdrukking ‘blauw liggen van het lachen’ ?
Schijt aan originaliteit.
En uit de diepe spelonken van mijn Citroën-media-archief heb ik een betere versie gevonden van de BX-Files… kijken en downloaden. De kwaliteit is echt een stuk beter.
En nu maar hopen dat de server het houdt, want het ‘oude’ filmpje is door het hier te vermelden binnen enkele dagen alweer 110 keer gedownload.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Eric Vertogen schreef:En nu maar hopen dat de server het houdt, want het ‘oude’ filmpje is door het hier te vermelden binnen enkele dagen alweer 110 keer gedownload.
Hoe groot is het? Anders wil ik het wel even hosten.
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
is er iemand met een alternative link naar deze film? de erik vertogen site heeft het nogal moeilijk geloof ik
patje74 schreef:Hoe groot is het? Anders wil ik het wel even hosten.
23.8 MB
Heb hem net gedownload.
erik wijngaarden schreef:is er iemand met een alternative link naar deze film? de erik vertogen site heeft het nogal moeilijk geloof ik
Jaja… mijn site zit momenteel op ruim 225 unieke bezoekers per dag en ruim 16.000 hits per dag en dat met een gewone ADSL-aansluiting. Dat wil wel eens problemen geven….
Maar, niet getreurd, op de rustige momenten gaat het zeker goed lukken. De site is 24 uur per dag bereikbaar, dus neem de tijd en probeer het later nog eens
Overigens is nog maar 25% van mijn bezoekers uit Nederland. De rest is uit de vreemdste uithoeken van de wereld, zoals paraguay, australië, chili, canada etc. ect.
patje74 schreef:Eric Vertogen schreef:En nu maar hopen dat de server het houdt, want het ‘oude’ filmpje is door het hier te vermelden binnen enkele dagen alweer 110 keer gedownload.
Hoe groot is het? Anders wil ik het wel even hosten.
Download het filmpje maar en host het maar zodat iedereen het kan zien.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Wat is de url van het betere filmpje? Het filmpje achter de link in de OP is 3,34Mb.