After Sales Citroen Nederland (deel 3)
c5breaker
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 17
Geregistreerd: 13-07-2005

Gepost: 05 april 2006 03:13 AM

L.S.

Al eerder had ik wat topics geopend met mijn bevindingen betreffende de revisie van een aut.transmissie aan mijn C5.( 4.5 jaar oud en 105.000 km op de klok)
Eerder heb ik al gemeld dat dealer EMERPARK BREDA zijn stinkende best voor me gedaan heeft om de kosten zo laag mogelijk te houden.
Het is Citroen Nederland dat middels een koud mailtje weigerde een coulance regeling toe te passen, na het plaatsen van een topic werdt dit herzien en werdt de coulance aanvraag in behandeling genomen.
Dat was nu ongeveer een week of 2 geleden, tot op de dag van vandaag nog niks gehoord van CITROEN NEDERLAND.
Vandaag heb ik deze lieden dus weer een mail gestuurd met het dringende verzoek een passende regeling aan te bieden.De reden van dit verzoek;de transmissie functioneert niet goed en ik kan dus naar het bedrijf wat de reparatie uitgevoerd heeft.

Uiteraard ben ik eerst langs EMERPARK BREDA gegeaan toen ik de melding storing aanautomatische transmissie in het display zag staan.
Heer Nijenhuis van EMERPARK hoorde C5 en wist m’n naam en zelfs kenteken nog.Heb de klacht uitgelegd en auto is meteen aan de meetkast gegaan,weer allerlei storingen.Wederom dankzij heer Nijenhuis kan ik donderdag a.s. naar Tilburg om de aut.bak te laten nakijken.
Het is dus weer de dealer die in contact staat met de klanten en gewoon de zaak keurig aanpakt.De kosten voor het uitlezen van de auto 0 ( ja nul) Euro, kijk daar kan Citroen Nederland nog eens iets van leren.
DUS EMERPARK BEDANKT(wederom)

Ik heb Citroen Nederland uiteraard op de hoogte gesteld dat er weer een berichtje op het forum komt.

Ik hou jullie uiteraard op de hoogte

Profiel  
 
oldenhage
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1724
Geregistreerd: 01-05-2005

- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
Gepost: 05 april 2006 03:22 AM
  [ # 1 ]

Re: DEEL 3 Nabrander After Sales Citroen NEDERLAND

c5breaker schreef:

L.S.

Al eerder had ik wat topics geopend met mijn bevindingen betreffende de revisie van een aut.transmissie aan mijn C5.( 4.5 jaar oud en 105.000 km op de klok)
Eerder heb ik al gemeld dat dealer EMERPARK BREDA zijn stinkende best voor me gedaan heeft om de kosten zo laag mogelijk te houden.
Het is Citroen Nederland dat middels een koud mailtje weigerde een coulance regeling toe te passen, na het plaatsen van een topic werdt dit herzien en werdt de coulance aanvraag in behandeling genomen.
Dat was nu ongeveer een week of 2 geleden, tot op de dag van vandaag nog niks gehoord van CITROEN NEDERLAND.
Vandaag heb ik deze lieden dus weer een mail gestuurd met het dringende verzoek een passende regeling aan te bieden.De reden van dit verzoek;de transmissie functioneert niet goed en ik kan dus naar het bedrijf wat de reparatie uitgevoerd heeft.

Uiteraard ben ik eerst langs EMERPARK BREDA gegeaan toen ik de melding storing aanautomatische transmissie in het display zag staan.
Heer Nijenhuis van EMERPARK hoorde C5 en wist m’n naam en zelfs kenteken nog.Heb de klacht uitgelegd en auto is meteen aan de meetkast gegaan,weer allerlei storingen.Wederom dankzij heer Nijenhuis kan ik donderdag a.s. naar Tilburg om de aut.bak te laten nakijken.
Het is dus weer de dealer die in contact staat met de klanten en gewoon de zaak keurig aanpakt.De kosten voor het uitlezen van de auto 0 ( ja nul) Euro, kijk daar kan Citroen Nederland nog eens iets van leren.
DUS EMERPARK BEDANKT(wederom)

Ik heb Citroen Nederland uiteraard op de hoogte gesteld dat er weer een berichtje op het forum komt.

Ik hou jullie uiteraard op de hoogte

Je bak is gereviseerd en doet het niet goed…. nu stuur je Citroen een mailtje… die snap ik niet helemaal. De firma die de bak heeft gereviseerd, zal Autrans zijnin dit geval, is nu verantwoordelijk voor de garantie en niet Citroen Nederland.

Ik vind eerlijk gezegd dat je een beetje doorslaat door nu dit draadje weer te openen met de text Nabrander Aftersales….

Vertel nu eens, dat je het niet eens bent met de gang van zaken is ons alle duidelijk, maar wat kan Citroen Nederland in dit geval er aan doen dat jouw bak niet goed is????? Volgens mij helemaal niets.

Het zou je sieren als je de koptekst aanpast….. en je ongenoegen verder spuit in je eerdere draadje.

Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 05 april 2006 03:38 AM
  [ # 2 ]

Re: DEEL 3 Nabrander After Sales Citroen NEDERLAND

oldenhage schreef:

Je bak is gereviseerd en doet het niet goed…. nu stuur je Citroen een mailtje… die snap ik niet helemaal. De firma die de bak heeft gereviseerd, zal Autrans zijnin dit geval, is nu verantwoordelijk voor de garantie en niet Citroen Nederland.

Ik vind eerlijk gezegd dat je een beetje doorslaat door nu dit draadje weer te openen met de text Nabrander Aftersales….

Vertel nu eens, dat je het niet eens bent met de gang van zaken is ons alle duidelijk, maar wat kan Citroen Nederland in dit geval er aan doen dat jouw bak niet goed is????? Volgens mij helemaal niets.

Het zou je sieren als je de koptekst aanpast….. en je ongenoegen verder spuit in je eerdere draadje.

Volgens mij vertelt TS gewoon wat er in het verleden gebeurd is. Ik maak hier niet uit op dat hij nieuwe problemen heeft. Hij stelt nogmaal dat Dealer Emerpark zijn werk goed gedaan heeft. Ik denk dat hij dit met name benadrukt omdat hij eerder al snel (onterecht) de zwarte piet kreeg toegespeeld als zou hij hebben gesuggereerd dat Emerpark iets niet goed gedaan zou hebben.

Verder stelt TS dat hij nog niks van Citroen NL heeft vernomen op zijn verzoek om Coulance en dat hij een herinneringsmail heeft gestuurd.

Citroen NL zal met een coulance regeling moeten komen om TS tevreden te stellen of een heel solide argumentatie. Maar goed, misschien kan TS zich beter wenden tot een jurist om CNL achter de vodden aan te zitten.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook