Beste ZX drivers ik ben op zoek naar een verlaginskitje voor mijn ZX 1.8i
Deze is al 4 cm verlaagd alleen nog niet genoeg
Wie kan mij hiermee helpen?
Groetjes Joost.
huh??? hoeveel lager wilde je um hebben dan????????
ik heb um ook lager liggen. voor en achter 4 cm,maar als je achter nog lager gaat dan zakken de wielen echt helemaal in de kasten…
ZX-Cruiser schreef:Kom op jouw voorkant is nu net zo laag als mijn 16v standaard al is En die die moet nog 30-35mm lager
ove rwleke heb je het nu ? die van mij of van hem ???
gompy58 schreef:huh??? hoeveel lager wilde je um hebben dan????????
ik heb um ook lager liggen. voor en achter 4 cm,maar als je achter nog lager gaat dan zakken de wielen echt helemaal in de kasten…
de mijne is ook 4 cm verlaagd en moet toch zeggen dat de mijne lager lag dan de jouwe bij de “sloop-meeting”,
maar dat komt omdat de 16v al van fabrieksaf 2 cm verlaagd is, maar volgens mij moet de volcane dat ook zijn
joost;, als je nog lager wilt, moet je je dempers ook vervangen, makkelijkste is een mooi schroefsetje
C4 Catus 110 All Black
Ex: AX GT 1.4, BX TGI 1.6, ZX 16v
Alles wat je hoort…......
ik bedoel de achterwielen. Vind het niet ECHT mooi als doe zo diep de kasten in zakken. Dor het design van de auto ben je idd geneigd de auto voor meer te laten zakken.
Totaal aantal Berichten: 186
- Xsara 1.9 TD Prestige Break
harry schreef:maar dat komt omdat de 16v al van fabrieksaf 2 cm verlaagd is, maar volgens mij moet de volcane dat ook zijn
joost;, als je nog lager wilt, moet je je dempers ook vervangen, makkelijkste is een mooi schroefsetje
Is dat zo???? Hmmmmm zal eens gaan vergelijken met de buurman
Is volgens mij wel meer als 2 cm. Als er een ZX op een parkeerplaats staat zet ik die van mij er altijd naast (om de eigenaar van de andere ZX jaloers te maken) maar dan valt me altijd op hoeveel lager mijn auto is… (eigenlijk meer hoe hoog een standaard ZX is…)
Wat mij betreft kan een auto niet hoog genoeg op zijn poten staan, geen zorgen maken om drempels. En als de brug openstaat, over de verhoogde trambaan heen keren voor een andere route.
ZX1.4i schreef:Wat mij betreft kan een auto niet hoog genoeg op zijn poten staan, geen zorgen maken om drempels. En als de brug openstaat, over de verhoogde trambaan heen keren voor een andere route.
Ik moet uit ervaring toegeven dat dit zeker zijn waarde heeft. Heb een keer de ex van mijn huidige ex achter mij aangehad in zijn zwaar verlaagde en opgefokte Afa 164. Deze meneer heeft mij bewust geprobeerd van de weg te rammen. Aangezien mijn motorvermogen wat achterbleef bij dat van hem, heb ik mijn verstand maar gebruikt en ben over een middenberm verhoging gekeerd en ging wat vlotter over andere verkeersdrempels. Na een poging van hem om mijn voorbeeld te volgen, klonk de alfa opeens een stuk minder goed . De krassen moeten nog in het wegdek staan
Fantastische dit soort verhalen. Heb zoiets ook meegemaakt doordat een opgefokte (..sensuur..) in zijn BMW mij wilde pakken voor het feit dat ik hem geen voorrang gaf. Hoewel ik mijn excuus al had aangeboden, dan maar over de verhoogde trambaan met mijn Xsara, die stond nog hoger op zijn poten dan mijn ZX
Het word tijd dat Citroen met een model komt dat de aanval op de X3, X5 en XC90 opent, een soort zware 4x4 Jeep.
Sorry fftopic
BMW en Volvo die hebben daar een luxe sedan voor gepakt…..
En Citroen…..
DE BESTELBUS!!!
Want die is er als 4x4 en hoger op zijn poten.