Ik ben van plan om 2cv te kopen, maar ik begin een btje te twijfelen omdat ik het eigelijk een btje zonde vindt om een Eend te kopen en hem vervolgens 365 dagen buiten neer te zetten. Hier kunnen de meeste Eenden bij mijn weten niet tegen.
Het alternatieven zijn voor zover ik weet nu;
1) Geen eend kopen en w88 tot ik een eigen huis met garage o.i.d. heb…
2) Eend kopen en (ademende) autohoes kopen om Eend tegen regen te beschermen.
3) Ergens anders onderdak vinden voor 2cv; dit vindt ik persoonlijk niet echt handig. Want dan kan je niet snel even ritje maken, omdat je eerst naar de ‘stalling’ moet afreizen.
NB. Misschien weet iemand onderdak in de buurt van Leeuwarden (FRL)...
Ik zit op dit moment vooral te twijfelen tussen ‘optie’ 1 en 2, maar mocht er hier in de buurt iemand zijn met een (niet al te prijzige) stalling… dan hoor ik het natuurlijk ook graag!
“Savoir Vivre!”
CITROfans.nl
Citroën-Online.nl
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Kopen, rijden en goed bijhouden….
En zo’n kleed helpt over ‘t algemeen niet echt veel. Hier in Zeeland nog wel tegen ‘t zout, in wat meer binnenlandse streken zou ik eigenlijk geen kleed over de auto leggen..
voge schreef:En zo’n kleed helpt over ‘t algemeen niet echt veel. Hier in Zeeland nog wel tegen ‘t zout, in wat meer binnenlandse streken zou ik eigenlijk geen kleed over de auto leggen..
Zo’n kleed is hooguit “bruikbaar” om de lak niet te laten verkleuren. Het vocht houdt je er niet mee tegen.
Geen van de opties die ik je zou aanraden staat er bij.
Wil je hem goed houden.
- vooral degelijke preventieve roestconservering toepassen.
- weinig rijden en al helemaal niet met pekel.
- stallen onder een carport
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas