Totaal aantal Berichten: 6129
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Ja, alles zit erop en eraan. Airco, elektrische ruitbediening, radio met bluetooth… OK, het hobbelt wat meer.
Toffe Xant hoor die je te koop zet. Verleidelijk…
Heb mijn eigen (1.8-16v, 2000) geschorst, gedoe met wel/niet functionerende aanjager waar ik nog altijd niet uitgekomen ben. Gecombineerd met de hoge lasten, de weinige km’s die ik maak, en een Renault 4 die ik ook in bezit heb, heb ik de Xant maar geschorst en in opslag gezet. Terug naar een Starletje… kostte geen drol, goedkoop en rijdt prima. Misschien als ik weer eens Xant ga rijden eerst mijn eigen afstoffen
Totaal aantal Berichten: 1303
Geregistreerd: 09-05-2016
- Xantia v6 Activa
- Xantia Turbo CT Activa
Zijn dat niet “gewoon” de transistors onderin je kachelmotor die de geest gegeven hebben? Meestal doet je kachelmotor het dan alleen maar vol gas, maar mijn kachelmotor ging gewoon een heel eigen leven leiden toen ze stuk waren. Hij deed het soms, maar nooit op de stand die ik in had gesteld. Ook niet vol gas.
Xantia Activa Turbo CT (‘96)
Xantia Activa v6 (‘97)
Hey, heb hier afgelopen jaar een lange post aan gewijd. Echt al het denkbare is langsgekomen. @lfred noemde terecht als laatste mogelijkheid het contactslot. Dat stond nog op het lijstje voor de zomer, maar toen is de Xant gegaan en de Starlet al gekomen…
Totaal aantal Berichten: 1303
Geregistreerd: 09-05-2016
- Xantia v6 Activa
- Xantia Turbo CT Activa
Ik weet het alweer ja, daar heb ik zelf ook nog op gereageerd. Dat was geen standaardkwaaltje…
Xantia Activa Turbo CT (‘96)
Xantia Activa v6 (‘97)
Totaal aantal Berichten: 6129
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
serk schreef:Toffe Xant hoor die je te koop zet. Verleidelijk…
Heb mijn eigen (1.8-16v, 2000) geschorst, gedoe met wel/niet functionerende aanjager waar ik nog altijd niet uitgekomen ben. Gecombineerd met de hoge lasten, de weinige km’s die ik maak, en een Renault 4 die ik ook in bezit heb, heb ik de Xant maar geschorst en in opslag gezet. Terug naar een Starletje… kostte geen drol, goedkoop en rijdt prima. Misschien als ik weer eens Xant ga rijden eerst mijn eigen afstoffen
Dank je. Die kachelmotor blijft een dingetje bij Xantia’s. De stuurmodule (kachelweerstand, zo je wil, al heet het niet zo en wordt Feije gek als je dat woord gebruikt ) is vaak een oorzaak, maar slechte koperbaantjes op de bedieiningsprint zijn ook regelmatig een boosdoener.
De auto die ik te koop heb is in de basis een leuk ding, kan nog jaren mee. En ze rijdt heerlijk!
Totaal aantal Berichten: 1303
Geregistreerd: 09-05-2016
- Xantia v6 Activa
- Xantia Turbo CT Activa
Hilko16TZI schreef:kachelweerstand, zo je wil, al heet het niet zo en wordt Feije gek als je dat woord gebruikt
Ja dat hebben we een keer geprobeerd, daar werd ik héél boos van. Blijkbaar
Xantia Activa Turbo CT (‘96)
Xantia Activa v6 (‘97)
Totaal aantal Berichten: 6129
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Totaal aantal Berichten: 6129
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Elle a été vendue…
Gefeliciteerd!
Wordt nou dit hele topic opgeheven?
Of heb je nog een xantium?
Totaal aantal Berichten: 6129
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Nee, geen Xantia meer.
Vanaf komende week een C1.
Totaal aantal Berichten: 6129
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Daar gaat ze…
Au revoir!
De rit naar huis verliep heerlijk, Hilko.
Fijne wagen, ik ga er veel plezier van hebben.
ooit: Acadyane, Visa, ZX, BX 16 ‘92, 2CV6 ‘81, GS/A Pallas ‘81, XM 2.0 CT Turbo ‘94, XM 2.0i 16V SX ‘95, Saxo 1.1 SX ‘97, BX 14 RE ‘86, Ami 8 Break ‘75, AX 1.1 Spot ‘95, Xantia 1.8 16V ‘00, Saxo 1.1 ‘00
heden: 2CV6 ‘83, Xantia 1.8 16V ‘98, C3 ‘15
Totaal aantal Berichten: 6129
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring