Kan iemand mij aangeven waar ik zekering FH39 (stoelverwarming) kan vinden in een DS3 (bouwjaar 2010)?
In de beschrijving staat dat deze in het kastje onder het stuur zou moeten zitten echter daar zit alleen zekering F1 t/m F17 !
Ook in de zekeringenbox in de motorruimte is deze niet te vinden…
Iemand die nog een verborgen zekeringenbox weet te zitten? Zou fijn zijn als mijn stoelverwarming weer zou werken namelijk…
Totaal aantal Berichten: 764
- XM 3.0 V6 bvm5 Exclusive 1998
- C6 (2005-2012) 3.0 HDI AUTO Exclusive 2009
- CX 25 GTi bvm5 ABS 1987
- SM 3.0 Carb bvm5 1974
- DS 3 DS 3 Opera
Moet toch echt links onder dashboard zitten.
Totaal aantal Berichten: 416
- DS 3 Sport Chic 1,6 e-Hdi 112
- DS 7 Crossback E-tense 4x4 Grand Chic
Zou inderdaad links onder dashboard moeten zitten, zoals ik kan zie in mijn Revue Technique zouden er daar 2 zekeringkastjes moeten zitten één zekeringkastje met zekeringen 1 t&m 17 en een kleiner kastje met 5 zekeringen 36 t&m 40. Werken beide stoelverwarmingen niet meer of is het enkel één kant die het niet doet?
Zekeringkastje achter de BSi al gespot?
Wat is de BSi?
V-zesserke schreef:Zou inderdaad links onder dashboard moeten zitten, zoals ik kan zie in mijn Revue Technique zouden er daar 2 zekeringkastjes moeten zitten één zekeringkastje met zekeringen 1 t&m 17 en een kleiner kastje met 5 zekeringen 36 t&m 40. Werken beide stoelverwarmingen niet meer of is het enkel één kant die het niet doet?
Beiden werken helaas niet meer.
Ook ik ben linksonder het dashboard op zoek naar de zekeringkast die lijkt op de handleiding.
DS3 2016: achter het deksel zitten twee gele 20 A zekeringen. Waar zit de rest van de binnenzekeringen?
Kwam hier toevallig weer langs.
De binnenzekeringen zitten iets dieper onder die paar grote zekeringen,