onafhankelijk forum??
ik dacht dat dit een forum is voor liefhebbers van Citroens?
maar ik kan mij vergissen
Welkom! Wij hebben hier een website gemaakt voor de mensen die rijden in een Citroën of een speciale voorkeur hebben voor de Citroën.
Vind het ook onzin! Het Forum is niet afhankelijk van Citroën.
Maar hoe moeten we iemand verdedigen als we geen feiten hebben?
Geschreven verhalen zijn nog geen feiten!
En bewijslast op een forum gaan nogal moeilijk, vandaar dat ik een slot voorstel! het blijft alleen maar bij modder gooien.
René van Maren schreef:Vind het ook onzin! Het Forum is niet afhankelijk van Citroën.
Maar hoe moeten we iemand verdedigen als we geen feiten hebben?
Geschreven verhalen zijn nog geen feiten!
En bewijslast op een forum gaan nogal moeilijk, vandaar dat ik een slot voorstel! het blijft alleen maar bij modder gooien.
Niet afhankelijk van citroen maar zonder citroen was dit forum er niet.
maar ik ben met je eens dat eenzijdige info niet werkt.
nu moet ook niet meteen alles op slot als iemand een probleem heeft maar waar trek je de lijn.
ronama schreef:
Niet afhankelijk van citroen maar zonder citroen was dit forum er niet.
maar ik ben met je eens dat eenzijdige info niet werkt.
nu moet ook niet meteen alles op slot als iemand een probleem heeft maar waar trek je de lijn.
Ja, als je het zo bekijkt zijn “we” afhankelijk van Citroën. als het hier over opels gaat ben ik weg!
Een lijn trekken is moeilijk, meestal is die recht door het midden.
Maar de hele tijd aanvallen zonder weerwoord hoort niet! dus vandaar mijn mening “SLOT”
René van Maren schreef:ronama schreef:
Niet afhankelijk van citroen maar zonder citroen was dit forum er niet.
maar ik ben met je eens dat eenzijdige info niet werkt.
nu moet ook niet meteen alles op slot als iemand een probleem heeft maar waar trek je de lijn.Ja, als je het zo bekijkt zijn “we” afhankelijk van Citroën. als het hier over opels gaat ben ik weg!
Een lijn trekken is moeilijk, meestal is die recht door het midden.
Maar de hele tijd aanvallen zonder weerwoord hoort niet! dus vandaar mijn mening “SLOT”
vandaar dat ik zei daag citroen voor de rechter, en vertel dan wat er uitgekomen is.
en anders idd een slot.
Totaal aantal Berichten: 4569
Geregistreerd: 09-08-2004
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Maar de hele tijd aanvallen zonder weerwoord hoort niet! dus vandaar mijn mening “SLOT”
Er is toch aan Citroën een reactie gevraagd?
Bovendien wordt er wel degelijk tegengas gegeven door andere, onder andere ook door mij.
Begrijp me goed, ik vind dus ook dat Citroen Nederland niet aansprakelijk te stellen is voor het falen van die bak.
Maar om deze discussie te beeïndigen omdat je het er niet mee eens bent vind ik niet juist.
k dacht dat dit een forum is voor liefhebbers van Citroens?
maar ik kan mij vergissen Wink
Er zijn ook kritische liefhebbers!
Jeroen
Totaal aantal Berichten: 6497
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Dit topic doorlezende bekruipt mij het vervelende idee dat onder de mods het idee leeft dat discussieren prima is, zolang je maar niet te kritisch wordt over ons aller merk. Dat lijkt me bijzonder fout, dus zeg me a.u.b. dat dat niet zo is… Topic sluiten omdat Citroen NL hier niet reageert lijkt me volstrekte onzin, er loopt zoals ik al eerder zei ook een topic waarin garages en specialisten een pluim (of juist niet) kunnen krijgen, en die reageren hier ook niet. Een forum is er deels voor om je gal te spugen en dat is wat hier gebeurt. Als je het niet met TS eens bent kun je daar op reageren. Simpel toch? Zolang de discussie netjes gevoerd wordt lijkt me geen reden aanwezig om de handel te sluiten.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Ik spreek alleen voor mijzelf!
Ik vind dat het topic dicht moet omdat;
er alleen maar bodemloos gepraat word over Citroën-nederland, zonder dat Ze kunnen/willen reageren. m.i. is het dan geen discussie!
We kunnen toch moeilijk een discussie voeren met zijn allen tegen?
Iedereen is onschuldig TOT het tegendeel bewezen word!
De dealer heeft correct gehandeld, en dat ondanks dat de wagen niet bij die dealer is gekocht! wat moet Citroen-nederland er dan mee?
Ik vat het echt niet hoor! maar luister graag naar argumenten!
Totaal aantal Berichten: 1501
Geregistreerd: 26-11-2004
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Mitsubishi overweegt juridisch stappen tegen Joop Vontsteen, nadat er onlangs bij autobedrijven en importeurs weer een brief vol beschuldigingen van de Vughtenaar op de mat viel. Voor de Japanse autobouwer is de maat vol.
Vontsteen beschuldigt Mitsubishi al veertien jaar van criminele activiteiten, sinds zijn L-200 afbrandde, volgens Vontsteen ‘omdat er geen intercooler op zat’. De Japanse fabrikant wees de aansprakelijkheid daarvoor af en sindsdien leven de twee partijen in onmin. Ook de verzekeraar bleek de voormalig parketlegger niet gunstig gezind: onderzoek zou de aanwezigheid van benzine op de bekleding van de (diesel) L-200 aangetoond hebben. Vontsteen is tot nu toe door elke rechtbank in het ongelijk gesteld, maar dat ligt volgens hem aan de partijdigheid van de Nederlandse rechtspraak. “De consumenten zijn in Nederland aan de wolven overgeleverd.”
Vontsteen grijpt sinds de teloorgang van zijn auto elke mogelijkheid aan om Mitsubishi dwars te zitten, met als doel de bedrijfsbeëindiging van de Mitsubishi Motor Corporation. Vorig jaar nog kreeg de Vughtenaar een straatverbod voor de RAI, nadat hij verwijderd was uit de Mitsubishi-stand, van waaruit hij flyers met zijn grieven uitdeelde.
Ach, zolang het allemaal nog niet zóver komt valt het toch allemaal wel mee….? Ik denk alleen dat je tevergeefs wacht op een reactie van Citroën Nederland via deze weg, en dan is het natuurlijk wel een beetje een eenzijdig verhaal. Overigens is volgens mij nog steeds niet helemaal duidelijk bij wie de auto is aangeschaft…? Vind ik toch ook wel belangrijk in deze!
Gr Martijn
toniclight schreef:Maar om deze discussie te beeïndigen omdat je het er niet mee eens bent vind ik niet juist.
Eens.
mpostma schreef:toniclight schreef:Maar om deze discussie te beeïndigen omdat je het er niet mee eens bent vind ik niet juist.
Eens.
René van Maren schreef:Ik vind dat het topic dicht moet omdat;
er alleen maar bodemloos gepraat word over Citroën-nederland, zonder dat Ze kunnen/willen reageren. m.i. is het dan geen discussie!
Maar dit bedoel ik!
Niet sluiten omdat ik het er niet mee eens ben! maar sluiten omdat het eenzijdig is!
Ik ga de hele dag roepen “jeroen en marten zijn eikels” en jullie kunnen je niet verdedigen!
Zou je een slotje niet op zijn plaats vinden?
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003
- ID/DS D-Super
het is uiteindelijk een overloze discussie.
je koopt een auto waar de garantie van af is.
ding gaat stuk en dan heb je dus geen garantie.
ik snap niet wat hier niet duidelijk aan is.
Totaal aantal Berichten: 6497
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Sowieso lijkt het me dat als je een auto bij een garage koopt, dat dan de garage je aanspreekpunt is. Met de importeur heb je geen zaken gedaan.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Mulder schreef:Topic sluiten omdat Citroen NL hier niet reageert lijkt me volstrekte onzin….
Eindeloos offtopic is wel een goede reden toch? We zijn daar echter wel grotendeels mee bezig. Ik stel voor om het topic open te houden, tenzij we zo door gaan.
Edit:
ik zie ondertussen al wat posts van mods voorbij komen over sluiten vanwege offtopic gezwam: excuseer bij deze, maar toch wordt deze discussie juist uitgelokt doordat men telkens begint over het sluiten van het topic om inhoudelijke redenen. Misschien is het een idee hier verder over te discussie in een draadje in het forum-ontwikkeling subdeel. Want deze discussie gaat over het forum en niet over de kwestie.
René van Maren schreef:
Ik ga de hele dag roepen “jeroen en marten zijn eikels” en jullie kunnen je niet verdedigen!
Zou je een slotje niet op zijn plaats vinden?
CNL kan zich wel degelijk verdedigen: TS heeft in zijn mail aangekaart dat hij dit op CiFo heeft gepost. Ze verspelen dus zelf de mogelijkheid om zich te verdedigen maar ze kunnen het wel! Fout voorbeeld dus.
Bovendien wordt de discussie mijns inziens gewoon fatsoenlijk gevoerd. Met dit voorbeeld geef je een voorbeeld (je hebt het over eikels: zo ver gaat de TS nog niet eens) van een niet fatsoenlijke discussie. En trouwens, als er al zo over gediscusseers zou worden, dan zou ik het er wellicht naar gemaakt hebben. Zo ja, dan is het wellicht terecht. Zo nee, dan ben ik er van overtuigd dat er wel weer mensen opstaan om de discussie de andere kant uit te sturen. Je ziet hier ook mensen opstaan die de kant van C NL ook verdedigen.
Ik vind dat je het recht op vrije “fatsoenlijke” discussie beperkt en censureert als je het dicht zou gooien.
Vervelend neveneffect van dit gezever over sluiten van dit topic is dat het al lang niet meer over de kwestie zelf gaat, maar over het functioneren van het forum. Maar goed: het wordt tijd dat het moderatorvolk eens ernstig gaat nadenken over wat de functie is van een forum. Naar mijn idee gewoon een plaats waar je vrij kan discusseren, zolang je je maar aan elementarie fatsoensregels houdt. TS verwoord zijn standpunt op een fatsoenlijke wijze, er is wederwoord geweest van mensen die hier vaktechnisch iets over te zeggen hebben. Mensen hebben ook het recht om te zeggen: TS, je zeurt, hou op met dit geneuzel want dat win je nooit.
Prachtig. Maar zolang de kwestie nog loopt is het draadje actueel en dient het mijns inziens open te blijven. Sluiten zou ernstig afbreuk doen aan het open karakter dat een forum dient te hebben. Het lijkt wel haast alsof je hier niks vervelends mag aankaarten over Citroen NL terwijl TS gewoon een punt heeft.
Rene, ik vind het boeiend dat je deze discussie voert (inderdaad op persoonlijke titel) maar ik hoop dat je idd niet dat jouw standpunt het standpunt is van alle mods, want dat zou ik geen prettig idee vinden.