sta hier met een kapotte hp-leiding…
ik kan uiteraard naar het olympisch stadion maar heeft iemand een betere tip?
spoed spoed spoed!!
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
http://www.ringdijkgarage.nl
Volgens buren met een xant een goede garage…zelf nooit geweest
en
http://www.jothamgast.nl , maar die zit in noord.
Geschikte kerel. Heeft mij ooit goed geholpen
ben inmiddls voorzien;
goed geholpen door de heren van Ordas uit Diemen.
er zit door ook een forumlid tussen
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Dennis v/d Ven toch?? Wel leuk zeg, zo kom je nog eens iemand tegen
hugo schreef:ben inmiddls voorzien;
goed geholpen door de heren van Ordas uit Diemen.
er zit door ook een forumlid tussen
Uit eigen ervaring als voormalig vaste klant kan ik zeggen dat Ordas een absolute aanrader voor een ieder met een :cevr in de regio Amsterdam is.
In het verleden heb ik altijd met grote tevredenheid mijn vorige auto’s bij Ordas laten onderhouden. De afstand is sinds ik vorig jaar verhuisd ben helaas een beetje te groot om dat nu nog te laten doen.
Ordas is een van de weinige garages waar ze nog weten wat service inhoudt, zelfs als je met een andere auto dan een Citroen met een probleem langs komt.
Reizen zoals met een ICE maar dan op asfalt.
voge schreef:Dennis v/d Ven toch?? Wel leuk zeg, zo kom je nog eens iemand tegen
ja precies ja,
grappige ervaring
Mooi, kan deze op slot?
Ja dit topic kan het archief in. Hugo was aldaar gestrand met mijn BX TD ARMY. Ik heb de BX zelf weer opgehaald, en is inderdaad een leuk bedrijf.
Hier staat het verhaal en de foto’s
Test