Totaal aantal Berichten: 27922
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Wellicht gebruik ik niet de juiste zoektermen, maar ik kom via Google komt ik weinig resultaat tegen over hoe deze velg er dan uit zou moeten zien.
Gezien de naam anders is bedoelen ze waarschijnlijk niet de 19” Adriatique velgen die onder de C5 geleverd werden.
Lijkt me echt een actie van Citroen Deutschland. Ik heb alleen een paar slechte foto’s van een catalogus kunnen vinden. De Supertourismo GT lijkt me een OZ velg. In 2012 staat het niet meer in de prijslijst.
To err is human, not to err is divine.
Totaal aantal Berichten: 27922
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik denk een poging de auto meer Duits te laten overkomen om het Duitse publiek over de streep te halen.
Ik heb wel eens foto’s voorbij zien komen met OZ velgen, dat komt toch over alsof iemand een setje naar eigen smaak eronder heeft gezet. Persoonlijk vind ik het geen succes.
Goed, ik denk dat de meeste C6en de fabriek op max 18 inch hebben verlaten.
Wat mij betreft is de 18” Atlantique een prima velg onder de C6.
Ik heb ook foto’s van C6en gezien waar 19” Adriatique velgen zijn ondergezet, die kan je beter onder de C5 later zitten.
sorry heren en dames, ik heb toch voor een andere franse auto gekozen. een renault talisman sedan.
Ga nu nog met pijn in mijn hart de cx verkopen en heb dan ruimte voor deze auto.
succes, Ad.
cx 22trs ‘85