3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 

JS-NR-46 Nu met foto’s
Willem
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2329

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 29 maart 2006 02:18 PM
  [ # 31 ]
ieksEmmu schreef:

wist niet dat serie II een halve radioklep had…  Laughing

Bij een serie 2 VSX en Exclusive zit er zelfs hout op ! Iets anders dan op de bovenstaande foto

Bij mij zat er achter het klepje het plekje voor de radio, eronder zat het bakje, maar ik heb het omgedraaid zodat de radio niet meer verborgen is

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 29 maart 2006 03:12 PM
  [ # 32 ]
paso schreef:

dan zou hij er binnenin toch minstens zo moeten uit zien
foto 1
foto 2

Wauw, die achterbank vraagt er gewoon om om urenlang op te gaan zitten Shocked  Die ziet er erg relaxed uit moet ik zeggen

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3385

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 29 maart 2006 08:20 PM
  [ # 33 ]
arjan_verkade schreef:

mooie XM :photo

Peteryed schreef:

Die wieldoppen zijn idd niet de mooisten maar dat zal zeker terug worden gebracht naar orgineel lichtmetaal (lees Etoil). Moet ik eerlijk zijn in het echt hebben ze niet de halfords uitstraling als op de foto

ben benieuwd naar de foto’s als ze eronder zitten Cool

Eerst nog ff wat geld verzamelen en dan is het zeker wel de bedoeling

Profiel  

Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 30 maart 2006 12:25 AM
  [ # 34 ]

Sommige mensen zeggen wel eens:“snelheid is verslavend.” Nou kan ik ook wel zeggen zweven is ook verslavend.

Maar nu is me toch een ding opgevallen vanavond. Iedere keer als ik over een korte hobbel rij (lees dwars bult). Mensen die regelmatig op de weg Bolsward - Leeuwarden rijden weten misschien wat ik bedoel. Dan is het net of de auto een stapje opzij doet. Ik kan me vaag iets herinneren dat mijn CX dat ook deed. Is dit normaal of heeft dit te maken met het feit dat de auto uitgelijnd moet worden. Het stuur staat een beetje scheef. Of komt dit door de meesturende achteras? Weet iemand hier meer over?

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2764

Gepost: 30 maart 2006 12:32 AM
  [ # 35 ]

zal je vast even lekker maken , zo ziet het er uit met etoile

en uh mooi wagen !! Wink

mis de xm toch wel een beetje Surprisedops:

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  

Peteryed
> 3000 berichten

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 30 maart 2006 12:42 AM
  [ # 36 ]

JAAAAAAAAAAAA, dat maar haar echt af. Staat zeer mooi Cool

Profiel  

ieksEmmu
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3779

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 30 maart 2006 02:50 AM
  [ # 37 ]
Peteryed schreef:

Sommige mensen zeggen wel eens:“snelheid is verslavend.” Nou kan ik ook wel zeggen zweven is ook verslavend.

Maar nu is me toch een ding opgevallen vanavond. Iedere keer als ik over een korte hobbel rij (lees dwars bult). Mensen die regelmatig op de weg Bolsward - Leeuwarden rijden weten misschien wat ik bedoel. Dan is het net of de auto een stapje opzij doet. Ik kan me vaag iets herinneren dat mijn CX dat ook deed. Is dit normaal of heeft dit te maken met het feit dat de auto uitgelijnd moet worden. Het stuur staat een beetje scheef. Of komt dit door de meesturende achteras? Weet iemand hier meer over?

Ben net terug van een ritje door de stad, heb die dwarse drempels maar niet geteld…  Confused

maar geen zijhopje bij mijn… zal door je scheve stuur komen… of misschien ff wielen omwisselen?

Profiel  

Willem
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2329

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 30 maart 2006 02:08 PM
  [ # 38 ]

kan van alles wezen, is de bandenspanning achter goed? Niet te hoog?
M’n vorige V6 deed het alleen als er in een lange bocht van die voegen zaten, terwijl m’n huidige auto er gewoon overheen gaat.

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  

Peteryed
> 3000 berichten

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 01 april 2006 02:30 PM
  [ # 39 ]

Hmm dat kan ik idd wel eens ff controleren

Profiel  

citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7317

- SM 2.7 carb
Gepost: 07 april 2006 02:57 AM
  [ # 40 ]

was die kleur van jou ex.CX niet: Gris Météore Confused:
na Emmeloord versus GAOS is me dat blijven achtervolgen Surprisedops:

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  

robbiedee
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 134

Gepost: 09 april 2006 03:19 AM
  [ # 41 ]
Peteryed schreef:

Ik kan me vaag iets herinneren dat mijn CX dat ook deed. Is dit normaal of heeft dit te maken met het feit dat de auto uitgelijnd moet worden. Het stuur staat een beetje scheef. Of komt dit door de meesturende achteras? Weet iemand hier meer over?

Euh. Hier iemand wiens eerste auto een CX was en ook wel eens een BX heeft gehad maar van meesturende achterassen bij Citroen heb ik nooit gehoord (ik kan wat gemist hebben natuurlijk). Ik heb wel eens een andere PSA gehad die dat wel had (406 Break). Maar daar merk je niks van.

En een Stuurkolom die uit het lood staat klinkt verdacht. Die zou ik dan ook maar direct laten uitlijnen jah Rolling Eyes

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27934

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 09 april 2006 01:11 PM
  [ # 42 ]
robbiedee schreef:
Peteryed schreef:

Ik kan me vaag iets herinneren dat mijn CX dat ook deed. Is dit normaal of heeft dit te maken met het feit dat de auto uitgelijnd moet worden. Het stuur staat een beetje scheef. Of komt dit door de meesturende achteras? Weet iemand hier meer over?

Euh. Hier iemand wiens eerste auto een CX was en ook wel eens een BX heeft gehad maar van meesturende achterassen bij Citroen heb ik nooit gehoord (ik kan wat gemist hebben natuurlijk). Ik heb wel eens een andere PSA gehad die dat wel had (406 Break). Maar daar merk je niks van.

En een Stuurkolom die uit het lood staat klinkt verdacht. Die zou ik dan ook maar direct laten uitlijnen jah Rolling Eyes

volgens mij was de ZX de eerste Citroën met meesturende achteras.
de Xsara’s hebben dit ook.
(C4 ook??)

of de HP geveerde Xantia’s en C5’en dit hebben weet ik niet.

je merkt er ook niets van, totdat je echt hard door bochten gaat Wink

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8162

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 09 april 2006 01:19 PM
  [ # 43 ]
arjan_verkade schreef:

Xantia’s ook.

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

robbiedee
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 134

Gepost: 09 april 2006 01:49 PM
  [ # 44 ]
hogervp schreef:
arjan_verkade schreef:

Xantia’s ook.
Patrick

Ik heb wat gemist dus maar we zijn het er over eens dat XM het niet heeft evenals de CX en BX.

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 09 april 2006 01:58 PM
  [ # 45 ]

alleen de zx en xsara hebben de meesturende achteras de citroens met :susp niet Wink

Profiel  

3 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook