4 van de 5
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 Volgende > 

RD4 met MP3 en Bluetooth!
ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660

Gepost: 07 april 2006 10:44 AM
  [ # 46 ]

mail gehad van peugeotdealer, mijn radio is niet te updaten naar Mp3
laat staan BT.

Profiel  

ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 07 april 2006 11:48 AM
  [ # 47 ]

Re: Shit

boxen zijn 165mm
je moet wel bij de dealer even naar adapter stekkertjes vragen daar er in de std boxen stekkers zitten die je niet op de nieuwe kan klikken.
tenzij je deze weg knipt. maar die stekkertjes kosten niks en het is een propere oplossing. Wink

Profiel  

Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4695

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 07 april 2006 12:36 PM
  [ # 48 ]

ronama schreef:

boxen zijn 165mm
je moet wel bij de dealer even naar adapter stekkertjes vragen daar er in de std boxen stekkers zitten die je niet op de nieuwe kan klikken.
tenzij je deze weg knipt. maar die stekkertjes kosten niks en het is een propere oplossing. Wink

heb jij je boxen vervangen ? en waarom? en de welke heb je vervangen?
door zwaardere of door een ander type boxen? wat zit er eigenlijk oorspronkelijk in de Phase II ingebouwd? kan je de tweeters ook vervangen? ik heb nog een setje in mijne bedrijfs berlingo zitten ,die ik binnenkort moet afgeven!! tweeters + woofers voor de deuren per kant elk 600 watt!! achteraan zitten daar enkel woofers in de deuren of zijn dat daar 2-wegs boxen?? want als er daar gewonne woofers zitten dan koop ik mij er nog 2 boxen bij, maar dan 2-wegs,dus woofer met ingebouwde tweeter Very Happy

Profiel  

ronama
> 3000 berichten

Gepost: 07 april 2006 12:55 PM
  [ # 49 ]

ik heb de 4 deur speakers vervangen door sony X-plods Tweeweg.
zie link in mijn bericht op P4 van dit draadje. het geluid klinkt nu veel beter.
voor mij voldoet het systeem nu.
je hebt natuurlijk nog beter materiaal.

Profiel  

Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 07 april 2006 01:04 PM
  [ # 50 ]

ronama schreef:

zie link in mijn bericht op P4 van dit draadje. het geluid klinkt nu veel beter.

weet je ook het type van die boxen van sony?? dan kan ik mijn voornoemde boxen set houden voor als ik mijn nieuwe bedrijfs JUMPY zal krijgen ,zo rond de verlofperiode!! weet mij het exacte type te zeggen + hoeveel watt zij hebben!! kan ik meteen dezelfde gaan kopen!en die verloopstekkertjes heeft iedere dealer die?? in mijn peug 306 die ik ooit had zaten ook van die X-plods!!goei boxen!!! Wink

Profiel  

ronama
> 3000 berichten

Gepost: 07 april 2006 01:20 PM
  [ # 51 ]

blooper1963 schreef:
ronama schreef:

weet je ook het type van die boxen van sony?? dan kan ik mijn voornoemde boxen set houden voor als ik mijn nieuwe bedrijfs JUMPY zal krijgen ,zo rond de verlofperiode!! weet mij het exacte type te zeggen + hoeveel watt zij hebben!! kan ik meteen dezelfde gaan kopen!en die verloopstekkertjes heeft iedere dealer die?? in mijn peug 306 die ik ooit had zaten ook van die X-plods!!goei boxen!!! Wink

http://www.sony.be/view/ShowProduct.action?product=XS-F1724&site=odw_nl_BE&pageType=Overview&category=ICA+Speakers

Profiel  

Blooper1963
> 4000 berichten

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 07 april 2006 01:27 PM
  [ # 52 ]

ronama schreef:
blooper1963 schreef:
ronama schreef:

http://www.sony.be/view/ShowProduct.action?product=XS-F1724&site=odw_nl_BE&pageType=Overview&category=ICA+Speakers

en deze passen er zo onmiddelijk in?en krijg je er de oorspronkelijke deksels weer op?? en geen problemen met de inbouwdiepte?? ik zag op uwe link dat ze een diameter hebben van 17 ipv 16,5 zoals jij zei!!

Profiel  

ronama
> 3000 berichten

Gepost: 07 april 2006 02:00 PM
  [ # 53 ]

ja ik heb alles weer orgineel zitten.
echter ik heb de 1723 en in de link staan de 1724 ik dacht dat dit de vernieuwde versie was. Surprisedops:

ik heb de 1723 geplaatst met stekker van de dealer.
en de deurrooster er terug opgeplaatst.

http://www.heuts.nl/B2C/winkel.php?scherm=axi&pag=10

dit zijn mijne die van 34.95 euro.(pag10)

grt

Profiel  

Blooper1963
> 4000 berichten

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 07 april 2006 02:34 PM
  [ # 54 ]

ronama schreef:

ja ik heb alles weer orgineel zitten.
echter ik heb de 1723 en in de link staan de 1724 ik dacht dat dit de vernieuwde versie was. Surprisedops:

ik heb de 1723 geplaatst met stekker van de dealer.
en de deurrooster er terug opgeplaatst.

http://www.heuts.nl/B2C/winkel.php?scherm=axi&pag=10

dit zijn mijne die van 34.95 euro.(pag10)

grt

die van U vind ik niet terug op de site van sony

ik ga mij geloof ik deze aan schaffen:

vooraan:

tweeters kunnen ingebouwd worden en hebben een in de kabel ingebouwde cross-over filter!!

achteraan:

je vind ook bij elke speakerset een nederlandstalige inbouwhandleiding op de site!!
en dan nog ff bij de dealer achter adaptertjes Wink

Profiel  

ronama
> 3000 berichten

Gepost: 07 april 2006 02:36 PM
  [ # 55 ]

suc6 Wink

Profiel  

exroosje
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 498

Gepost: 11 april 2006 05:04 PM
  [ # 56 ]

Met een icepod kan het op de autoradio zelf qua scherm!

http://www.icepod.nl

C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) en upgrade naar RT6
Verbruik 8,8l/100 Voorheen Ph2V6: 10,9l/100

Profiel  

Blooper1963
> 4000 berichten

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 11 april 2006 11:23 PM
  [ # 57 ]
exroosje schreef:

Met een icepod kan het op de autoradio zelf qua scherm!

http://www.icepod.nl

jammer !! nog niet beschikbaar op de C5 phase II en C4 (RD4 RADIO)

Profiel  

Mic-V
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 57

Gepost: 12 april 2006 02:50 PM
  [ # 58 ]

Zoals ik in mijn voorstel topic al heb aangegeven ben ik sinds vrijdag de trotse eigenaar van een nieuwe Pluriël Very Happy

Ik heb er voor gekozen om geen radio bij de auto te bestellen.
De standaard radio kost 500 pleuro’s voor iets wat slechts 1 cd kan afspelen en maar 10watt uitgangsvermogen heeft…

Voor deze 500 pleuro is natuurlijk veel leuker spul te krijgen!
In mijn vorige auto had ik een JVC Cameleon met 12cd-wisselaar, deze wil ik netjes laten inbouwen in de Pluriël.

foto 1
foto 2

Nu heb ik van de Citroën dealer begrepen dat je niet zomaar een andere radio kan inbouwen? Hiervoor moeten diverse dingen worden aangepast zodat niet alles door elkaar gaat lopen in de BSI-computer in de auto??

Lijkt mij dat wanneer de auto standaard wordt uitgerust met radio-voorbereiding (kabels, antenne ed.), dat je erin kan doen wat je erin zou willen?!

Is er iemand van jullie die mij hierover een goed antwoord kan geven?

La vie est belle

Profiel  

eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2937

Gepost: 12 april 2006 05:19 PM
  [ # 59 ]

@Mic-V

Die 500EUR is inclusief BPM, je betaalt dus 340EUR voor een set speakers, de bediening op het stuur en het gemak van een ingebouwde (minder diefstal gevoelige) radio/CD. Dat vind ik niet echt duur:
[list]+Speakers 100
+Bediening 50
+Radio 150
+Inbouw 40 = 340EUR[/list:u]
N.B. de standaard radio is 4x35W. De meeste inbouw units zijn 4x45 zoals die JVC, soms 4x50, dat is geen wereldschokkend verschil.

@M&M Als je geen af-fabriek radio bestelt, heb je geen bediening op het stuur dus een interface wordt dan snel nutteloos.

Het moet natuurlijk wel mogelijk zijn om een radio onafhankelijk van de BSI aan te sluiten, de speakers en antenne lopen bij een C5 niet over de BSI.

Het lastige is dat de standaard aansluitingen (ISO) wel naar de BSI leiden.
Hiermee wordt o.a het ingebouwde scherm aangestuurd, de radio gaat harder wanneer je harder rijdt en de stuurbediening geeft signalen door.

Pas vooral op met het aftappen van stroom. Het gaat nogal eens fout, omdat mensen de stuurstromen aanzien voor voeding.

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  

exroosje
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 498

Gepost: 12 april 2006 06:31 PM
  [ # 60 ]

De standaard radio van de C5(ph1)  had inderdaad maar 4x10W. Dn is 500 eurie wel erg veel. Fijn dat dat inmiddels verbeterd is.

C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) en upgrade naar RT6
Verbruik 8,8l/100 Voorheen Ph2V6: 10,9l/100

Profiel  

4 van de 5
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook