Goedemorgen,
Ik heb een probleem met de hydroliek,het slangetje welke in de achteras gaat die lekt
wat kan ik hier aan doen?
het gaat om een 1.6 benzine
Retour slang of een druk leiding?
Gewoon vervangen.
XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.
Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.
Totaal aantal Berichten: 9402
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
bert groefsema schreef:Het slangetje welke in de achteras gaat die lekt.
Het slangetje, dat de achteras in gaat, is slechts het ontluchtingsslangetje van de harmonicahoes van de veercilinder.
Als daar LHM uit komt, is mogelijk de lekretourslang, die wel naar het voorraadvat loopt, verstopt.
De uiteindelijke oorzaak kan een te veel lekkende veercilinder zijn.
Dus op naar een BX-specialist.
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986