Je bedoeld de retourleiding van de drukregelaar ? Dat is een rubber leiding die als de drukregelaar op retour gaat alle LHM terug stuurt naar het voorraadvat.
Op die leiding staat relatief weinig druk, maar er loopt wel veel LHM doorheen. Je kunt dus rijden met je reparatie, maar inderdaad houdt hem wel in de gaten.
To err is human, not to err is divine.
Totaal aantal Berichten: 79
Geregistreerd: 14-03-2007
- 2CV 6 Charleston
- XM V6 12V Ambiance.
- XM 2.0 16V Aut.
- Traction Avant 11 BL
- ID/DS D super 5
Bedankt voor de afbeeldingen ,kan nu gericht het onderdeel zien te vinden .
Wel vreemd dat het een retourleiding is maar de LHM spoot er uit bij de gebroken leiding.
Groet ,
Gewo
Niets zweeft lekkerder dan een XM.
Dat heeft niets met druk te maken maar met volume. Je pomp doet in de orde grootte van 10 liter per minuut, en als er genoeg druk is in de voorraadbol gaat dat allemaal via de retourleiding. Als die lekt komt er veel uit.
To err is human, not to err is divine.