Mooie fotoserie!
Geeft een prachtig beeld van het werk. Ik zal er binnenkort waarschijnlijk ook wel aan moeten beginnen (mijn dak lekt al een jaar).
Er komen nog veel meer foto’s, er zit ook rotterij in mijn c-stijlen en de regengoten. Wordt vervolgd, heb net weer vers vlees besteld.
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Succes dan maar, en hou ons vooral op de hoogte!
AntonDierdorp schreef:Mooie fotoserie!
Geeft een prachtig beeld van het werk. Ik zal er binnenkort waarschijnlijk ook wel aan moeten beginnen (mijn dak lekt al een jaar).
en dan begin je er na meer !! dan een jaar aan :
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Waarom niet, niet iedereen heeft tijd….....bij mijn broertje lekt het dak al 2 jaar .........bij mij zelf gelukkig niet want het blijft natuurlijk veel werk om te doen
Sept cent millions de chinois Et moi, et moi, et moi ....
Totaal aantal Berichten: 783
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
Als je, zoals ik, je auto binnen kunt zetten, heb je tijd genoeg om het aan te pakken.
Mijn dak lekte een klein beetje en alleen als de auto stil had gestaan in de regen. Tijdens het rijden was er niets aan de hand.
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03
Lekkende daken moet je meteen repareren, anders krijg je roestschade zoals bij mij!
GRG
Ik heb weer wat plaatjes er bij gezet van de de rampgebieden bij de C-stijl en kofferbakranden.
GRG
ik ben er sinds vanmiddag achter dat er in mijn ID gaten vallen in de ruimte achter de wasbordjes. ben benieuwd hoe je dit verder oplost. weliswaar zit de roest bij jou op een iets andere plek, maar toch…
Voor de C stijlen heb ik nog geen oplossing, de gootjes en rubberhouders voor de kofferbak heb ik al in huis. Denk dat ik die c stijlen maar eens uit een andere ds ga slijpen, dus wees gewaarschuwd als je me ziet rondsluipen met een slijptol!
GRG
Ds23man schreef:Ik heb weer wat plaatjes er bij gezet van de de rampgebieden bij de C-stijl en kofferbakranden.
GRG
IK zag de foto’s, heb ongeveer dezelfde reconstructie gehad. Die c stijlen heb ik terug opgebouwd met in de hand geplooid plaatijzer. resultaat was zeer bevredigend, prijskaartje ook . De C stijlen zijn bijna allemaal rot op die plaats..
foto van voor enige herstelling:]
vikingo schreef:Ds23man schreef:Ik heb weer wat plaatjes er bij gezet van de de rampgebieden bij de C-stijl en kofferbakranden.
GRG
IK zag de foto’s, heb ongeveer dezelfde reconstructie gehad. Die c stijlen heb ik terug opgebouwd met in de hand geplooid plaatijzer. resultaat was zeer bevredigend, prijskaartje ook . De C stijlen zijn bijna allemaal rot op die plaats..
er is weer hoop:........... (bron: blikwerk.nl / projecten / ds pallas)
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
vikingo schreef:Ds23man schreef:Ik heb weer wat plaatjes er bij gezet van de de rampgebieden bij de C-stijl en kofferbakranden.
GRG
Bij jouw was het toch wel een stuk erger.
GRG
Veel erger, de auto had ook een jaartje of 10 stil gestaan op een niet al te droge plaats; en er was sinds ‘62 geen enkele herstelling aan gebeurd.
Buiten de goten, schelpen en de kofferplaat heb ik alles uit plaatijzer vervaardigd. Alleen was mijn dakrand in veel betere staat
Je ziet, alles is mogelijk!
succes!
vik
Ik hoop niet dat ik dit soort dingen tegen ga komen, ik heb wel een paar plekken geidentificeerd maar vooralsnog ziet het er niet zo slecht uit…..
Sept cent millions de chinois Et moi, et moi, et moi ....