Ik vind eigenlijk dat je zodra je besloten hebt om je snoek weer uit te zetten in het water, je hem daar dan ook gewoon vrij moeten laten wegzwemmen.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 479
Geregistreerd: 25-10-2008
- C35 Neba Coryfee Special 2.5D integraal-camper
Ex Citroëns:
‘87 Acadiane
‘92 BX Deauville 1.4 LPG
‘03 C5 Break Ligne Prestige HDi-110
Helaas een premium artikel, maar het bedrijf krijgt blijkbaar nogal wat commentaar.
https://www.haarlemsdagblad.nl/cnt/dmf20211123_22959918
Totaal aantal Berichten: 15697
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Natuurlijk, want reaguurders beheersen de media tegenwoordig. Dan is het hierboven allemaal nog heel netjes.
René schreef:Helaas een premium artikel, maar het bedrijf krijgt blijkbaar nogal wat commentaar.
De eigenaar stond er bij zegt het artikel. Dan snap ik niet dat hij niet heeft gevraagd of de duiker bij de achterschermen kon komen om ze te verwijderen met de enkele bout. Als het spul onder de prut lag wordt dat natuurlijk heel moeilijk.
Maar had dat wel gelukt, dan was er minder schade geweest lijkt me.
Totaal aantal Berichten: 1344
Geregistreerd: 27-03-2011
- 2CV 2CV6
- Overig Mobylette
- C5 2.0 automaat
- Ami 8
- GS/GSA 1130 berline
- ID/DS 19b
Ik zou als duiker ook niet gaan sleutelen onder water op de bodem: Als ik de bout uit mijn klauwen laat vallen dan heb ik dat weer.
Wat dachten jullie van: vier damwanden eromheen. Leegpompen en dan bergen? Kost wat maar dan krijg je ook wat
VrGrJ
Citroën, dat rijdt pas fijn
Totaal aantal Berichten: 25568
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
ik vind het adhv de foto in HD nogal meevallen. 2 achterspatbordjes, 1 voorspatbord en klaar…
Is met het verzekeringsgeld prima opnieuw op te bouwen.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 1344
Geregistreerd: 27-03-2011
- 2CV 2CV6
- Overig Mobylette
- C5 2.0 automaat
- Ami 8
- GS/GSA 1130 berline
- ID/DS 19b
@Bogaard77. Nu kun je er op wachten dat de eigenaar binnenkort contact met je opneemt. Tenminste, ik zou graag op jouw offerte ingaan
VrGrJ
Citroën, dat rijdt pas fijn
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
En nou maar hopen dat ie überhaupt verzekerd was voor dit natte pak..
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 5164
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Han S schreef:De eigenaar stond er bij zegt het artikel. Dan snap ik niet dat hij niet heeft gevraagd of de duiker bij de achterschermen kon komen om ze te verwijderen met de enkele bout. Als het spul onder de prut lag wordt dat natuurlijk heel moeilijk.
Er staat een kraan met machinist, een bergingswagen met chauffeur, twee duikers en ongetwijfeld nog iemand aan de kant die de operatie coördineert. Zo’n team met materiaal kost veel meer dan 1000 euro per uur. Natuurlijk loont het niet om voor een dergelijk tarief met een sleuteltje 19 naar een achterscherm te zwemmen.
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Totaal aantal Berichten: 1344
Geregistreerd: 27-03-2011
- 2CV 2CV6
- Overig Mobylette
- C5 2.0 automaat
- Ami 8
- GS/GSA 1130 berline
- ID/DS 19b
waterman schreef:En nou maar hopen dat ie überhaupt verzekerd was voor dit natte pak..
Die had ik al eerder geopperd. Je zult maar (nog) niet goed verzekerd zijn.
VrGrJ
Citroën, dat rijdt pas fijn
De man was net klaar met de restauratie en maakte zijn eerste rit als ik het goed heb begrepen.
En wil je zo’n klassieker goed verzekeren, dan moet hij getaxeerd zijn en het lijkt me sterk dat hij dat al had geregeld.
Mogelijk is hij hier ook actief op het forum en houdt hij zich stil, wat ik volkomen begrijp, maar leest hij wel mee.
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Dat dus.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Dat er nog energie gestoken wordt in onderbouwde antwoorden aan Han S zeg. Han is niet vd dialoog. Han heeft gelijk. Vindt hij.
Peugeot 306 3-deurs XS 1.8 16v 1999
Peugeot 306 cabrio 1.8 1996