Totaal aantal Berichten: 9402
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Volgens het mij beschikbare schema heeft de benzinepomp een eigen massapunt, M9.
Alleen geen idee waar die exact zit, kabelboom even volgen?
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Totaal aantal Berichten: 365
Geregistreerd: 22-12-2011
- 2CV 6
- Xantia 2.0i SX automaat
Dankjewel René
Ik zag dat inderdaad ook op het schema. Het probleem is echter dat de bedrading naar achteren helemaal ontbreekt. Ik heb nieuwe draden getrokken alleen kan ik dat massapunt niet vinden.
De plus aansluiting van de pomp ben ik trouwens ook kwijt…. Ik zie hem wel aan het relais zitten (paars? aansluiting 13), maar raak ‘m kwijt ergens onder het dashboard.
Totaal aantal Berichten: 365
Geregistreerd: 22-12-2011
- 2CV 6
- Xantia 2.0i SX automaat
Pompje werkt!, Nieuwe aansluiting gemaakt:-)
Totaal aantal Berichten: 365
Geregistreerd: 22-12-2011
- 2CV 6
- Xantia 2.0i SX automaat
Zo , Het motortje doet het weer.. na een klein euvel gevonden te hebben in de stekker van de voorschakelweerstand.
het einde nadert in de goede zin van het woord.
Vraagje.. Ik mis een reservewiel. Is dat een APK vereiste?
Totaal aantal Berichten: 9402
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Nope. https://www.anwb.nl/experts/auto/63/wordt-een-reserveband-ook-gecontroleerd-tijdens-een-apk-keuring
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Totaal aantal Berichten: 365
Geregistreerd: 22-12-2011
- 2CV 6
- Xantia 2.0i SX automaat
ThanX..
Totaal aantal Berichten: 365
Geregistreerd: 22-12-2011
- 2CV 6
- Xantia 2.0i SX automaat
nog zomaar eens een vraagje…
Het slot van de achterklep zit met een soort tapmoeren in het kunststof bevestigd. Bij mijn klep is een gat uitgelubberd (draait door) en de andere is een hap uit.Van welk soort kunststof is die achterklep gemaakt? is dat te lijmen zodat die tapmoeren weer vast komen te zitten? Een andere optie is met slotbouten dwars door de achterklep te gaan, maar dat is misschien iets te overdreven .
Veel plezier deze dagen allemaal trouwens!
Dacht gewapend polyester, zou het inderdaad lijmen met bvb. https://www.werkenmetmerken.nl/nl/griffon_combi_snel/p/37926
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 365
Geregistreerd: 22-12-2011
- 2CV 6
- Xantia 2.0i SX automaat
ThanX Paso.
Ik ga het proberen gelukkig wordt het lekker warm de komende dagen, is beter voor de uitharding..
Slotbouten werken erg goed. Ik spreek uit ervaring .
https://www.axclub.net/phpbb3/viewtopic.php?f=7&t=30555
Totaal aantal Berichten: 365
Geregistreerd: 22-12-2011
- 2CV 6
- Xantia 2.0i SX automaat
Hey cotr, ThanX voor de link.
Zo had ik het inderdaad met die slotbouten in gedachten. Ik probeer het eerst met lijmen; Bouten kan altijd nog
Totaal aantal Berichten: 365
Geregistreerd: 22-12-2011
- 2CV 6
- Xantia 2.0i SX automaat
Totaal aantal Berichten: 365
Geregistreerd: 22-12-2011
- 2CV 6
- Xantia 2.0i SX automaat
m’n pookknop is aan het desintegreren. Nu probeer ik hem eraf te krijgen en dat lukt niet .
Weet iemand hoe dat moet?
Totaal aantal Berichten: 9402
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Volgens mij zit de knop met schroefdraad op de pook.
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Totaal aantal Berichten: 365
Geregistreerd: 22-12-2011
- 2CV 6
- Xantia 2.0i SX automaat
ThanX René, het bleek toch een trekknop te zijn…