Simpele Ziel schreef:Ik betrapte me er vandaag op dat ik wel heel erg dieselend rijdt, dus als het kan dan nog voor de 2500 toeren schakelen…
Laat ik dat nu nog steeds hebben met de TZI ? ops:
Ik denk nog steeds dat ie zonder gas geven gewoon kan wegrijden vanuit stilstand.
Tsja…...
Bram schreef:Simpele Ziel schreef:Ik betrapte me er vandaag op dat ik wel heel erg dieselend rijdt, dus als het kan dan nog voor de 2500 toeren schakelen…
Ik denk nog steeds dat ie zonder gas geven gewoon kan wegrijden vanuit stilstand.
Tsja…...
Dat kan met een benzine óók….
Was zeer geslaagde dag. Helemaal toen het zonnetje doorbrak, en de bitterballen op tafel kwamen….
Test
Bram schreef:Simpele Ziel schreef:Ik betrapte me er vandaag op dat ik wel heel erg dieselend rijdt, dus als het kan dan nog voor de 2500 toeren schakelen…
Tsja…...
Met de 16v lukt dat ook nog wel, en de wagen in zijn 2 door laten rollen gaat ook nog wel zij het met moeite.
In zijn 3 lukt dat niet…. ops:
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Tsja…...
Ahum, ik ben dus niet de enige die dat heeft. Ik laat onze Berlingo nog wel eens afslaan ( tot genoegen van mijn ega….)
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Zal wel aan de rijstijl liggen…
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 532
- 2CV 2CV 6 club
- C1 c1 ambiance
- DS 3 DS3 1.6 AIRDREAM So Chic E-HDI 90
- DS 4 1.6 eHDI Business
Xsara_Coupe schreef:Door in dit topic de linkjes van de foto’s te geven…
Die staan onder iedere foto…Xsara_Coupe
elke foto apart dus?
ik ga mijn best doen
Na BX-ZX-Xant-Xant-xx-XM-xx-Xant-2CV (1985) + C5-1 (14-4-2006 tot 1-2-2008) en C5-2 (1-2-2008 tot 23-1-2014, 2.0HDiF 16V Break BVA6 Image (2008)), vanaf 23-1-2014 een zwarte DS3 1.6e-HDi So Chic van 10-2011. en vanaf 05-12-2014 een rode DS4 1.6 e-HDi Business van 09-2011
En Caroline? wat was de fijnste auto?
Tip voor iedereen; Laat marten in je wagen rijden, en je bent meteen een digitale camera rijker
Mijn dank is groot
Nieuw bureablad achtergrondje
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Mijn dank is groot
Nieuw bureablad achtergrondje
ah! wat leuk zeg! ik heb hem ook als achtergrond hihi
maar ben blij dat het zo werkt, had die FTP server van school nog niet eerder gebruikt, maar n weet ik dat ik hem hier goed voor kan gebruiken!!!
als ik mijn camera terug heb zal ik foto’s van de meeting ook maar eens even op die ftp zetten, handig!
René van Maren schreef:En Caroline? wat was de fijnste auto?
Tip voor iedereen; Laat marten in je wagen rijden, en je bent meteen een digitale camera rijker
Ik kan nog wel een digitale camera gebruiken volgende keer ga ik met eigen bx (als die gefixt is) dan mag ie er in rijden
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
overigens heb ik nog wat meetings t-shirts over..
gaan weg voor de hoogste bieder
pb me maar
Mm, dadelijk eens kijken, hij heeft een aantal meters meegereden in de 16v, kans genoeg om een camera kwijt te raken i.i.g.
Ex BX 16v, Ex AX GTI