Goedenavond
Ik heb op het forum gezocht naar het verwijderen van de hogedrukregelaar maar kan hier niets concreets over vinden.
Mijn vraag: Welke stappen moet ik uitvoeren/onderdelen demonteren voordat ik de hogedrukregelaar met zijn ophangframe en voorraadbol uit de auto kan verwijderen?
Ik denk zelf aan:
- Verwijderen accu en accusteun
- Verwijderen gelijkstroomdynamo
- Verwijderen kunststof kachelhuis met ventilator
Zijn er nog onderdelen die ik over het hoofd zie?
Graag jullie advies.
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Het makkelijkste demonteer je van onderen af, op een brug, of op poten. Bol er af, bol weghalen, dan de leidingen en de retourslang er af en dan pak je die HD regelaar naar de onderkant zo weg.
Kun je niet onder de wagen komen dan is het weghalen van de dynamo eigenlijk wel voldoende, maar het weghalen van de benzinepomp en de accu kan handig zijn. kachel en accusteun heb ik nooit weggehaald.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Uiteindelijk heb ik de HD regelaar verwijderd
Van boven af. De dynamo en de benzinepomp verwijderd.
Daarna was de HD regelaar eenvoudig naar boven te verwijderen
Dank voor de info.