Duncan Ruseler schreef:- Lelijke Eend (Elmer right?)
Correct !
Overigens zit ik een beetje te kwijlen nu ...
Schijt aan originaliteit.
Nou het was dus zeeeeeeer gezellig.
De tafel zag er zo uit;
Ik kan een hele berg fotos plaatsen met van alles en nog wat, maar eerst even deze twee. Duncan in natuurlijke omgeving en daarna Thijs in natuurlijke omgeving (na het eten dan)
Maar goed, even wat plaatjes van het eten, spreken voor zich, gezellige gesprekken, technische discussies en praatjes. Tot half twee, dan naar bed en om acht uur weer op!
Sohail is ook nog geweest… maar toen heb ik dus net geen fotos genomen. Had al wat op zoals eerder te zien is… (natuurlijk is dat niet allemaal van mij immers ik moest een beetje mijn hoofd erbij houden met dat koken!).
BX 19TGI Routiére - 180.000
BX 16TGI Break - 192.000KM (verkocht)
BX 14TE Berline - 210.000KM (Gesloopt)
Afgelopen zaterdag/zondag konden diegenen die zowel naar de CFNL meeting als de BX-tourrit gingen bij Duncan terecht voor eten en een slaapplaats. Dat het eten goed zou zijn had ik al begrepen uit dit topic, maar in werkelijkheid was het minstens 10 keer beter ! Het eten was gewoon magnefiek. Ik heb dingen gegeten waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden en het smaakte ongeloofelijk lekker ! Daarbij werd het geserveerd zoals je in een viersterrenrestaurant mag verwachten, dus het smaakte niet alleen enorm goed, het zag er ook nog geweldig uit ! Ooit heb ik een keer in het duurste, meest poepsjieke kakrestaurant gegeten dat Joure kant (en nou niet domme opmerkingen gaan maken dat het hier een boerendorp is waarbij de snackbar al luxe is ) en dat haalt het niet bij het dinerfestijn dat ik afgelopen zaterdag bij Duncan mee mocht maken ! Voortreffelijk van smaak en prachtig opgediend ! Daarbij was er en heel gezellige, fijne sfeer waarbij ik me blauw heb gelachten, maar waar ook zeker ruimte was voor serieuze gesprekken. Om ca. 18:00 uur werd het eerste gerecht opgediend en om ca. 00:00uur werd het laatste hapje doorgeslikt. Na afloop werden de tafels afgeruimd, uit elkaar geschroefd en aan de kant gezet (met nog wat ander meubulair) om wat slaapruimte te creeren. Het was een beetje schuiven, passen en meten maar iedereen heeft een plek gevonden waar hij/zij heerlijk de nacht door heeft kunnen brengen. De volgende ochtend werden er nadat al het slaapspul opgeruimd was en iedereen wakker geworden is onder de douche croissantjes geserveerd (ondergetekende is eigenwijs en nam dus een paar schalen Brinta tot zich ops: ) zodat iedereen fris en gevuld deel kon nemen aan de toerrit van de BX-club. Dus nadat ik mijn 2 kuub bagage in de BX van Stoterstangen90 geperst had (bedankt voor de lift !) konden we naar het startpunt gvan de toerrit.
Iedereen en in het bijzonder Duncan bedankt voor alles, het was er gezellig en geslaagd !
En hier staan de foto’s:
http://lelijkeeend.multiply.com/photos/album/37
(hier staan ook foto’s bij van de CFNL meeting en de toerrit)
Voelde me toch wel erg in de minderheid, , maar vond ‘t erg gezellig!!!
Er is zeker niets teveel gezegt over Duncan’s kookkunsten!
Duncan ‘t was heerlijk, bedankt voor je gastvrijheid
Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien
Ik sluit me volledig aan bij wat mijn ega hierboven roept. Was top!
Test
Wat trouwens ook erg leuk was, was om eindelijk eens gezichten te zien bij de namen die ik steeds hoor van thijs
En ? Ben je erg geschrokken ?
Lelijke Eend schreef:En ? Ben je erg geschrokken ?
Verschrikkelijk
Afgesproken dat er volgende keer een kookmeeting (vreetmeeting) is
Vreetmeeting ? Man, dat is een regelrechte belediging voor Duncans kookkunsten ! Ga je mond spoelen met verfafbijt !
Lelijke Eend schreef:Vreetmeeting ? Man, dat is een regelrechte belediging voor Duncans kookkunsten ! Ga je mond spoelen met verfafbijt !
Ik had het over de volgende (vr)eetmeeting waarbij ik ga koken en Duncan gaat meehelpen.
Waarschijnlijk was je toen te dronken of zat je al aan de Brinta te denken
Beide denk ik
Maarreh, sorry dan !
ZX1.4i schreef:Lelijke Eend schreef:Vreetmeeting ? Man, dat is een regelrechte belediging voor Duncans kookkunsten ! Ga je mond spoelen met verfafbijt !
Ik had het over de volgende (vr)eetmeeting waarbij ik ga koken en Duncan gaat meehelpen.
Waarschijnlijk was je toen te dronken of zat je al aan de Brinta te denken
Ik was wel behoorlijk ver heen geloof ik maar kan me alles nog wél herinneren .
Lijkt me goed Sohail, een beetje scherpe keuken is nooit weg…
Test
Klinkt erg goed Sohail!
Heb ‘t wel meegekregen was niet zover heen als de mannen zaterdag