Dat pijpje is van kunststof, begrijp ik
Is dat één geheel met het gedeelte dat op de pomp geschroefd is?
Waarom die vraag…
Mogelijkerwijs kun je dan die aansluiting en dat pijpje iets uit boren, en er een dunner pijpje in lijmen waardoor het weer één geheel wordt.
Als dat niet lukt, zit je aan een andere pomp vast…..
Groet,
JW
GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor
Bedankt voor de tip
Totaal aantal Berichten: 9371
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Maxwell, lees je wel alle berichten?
Hier https://www.citroen-forum.nl/forums/viewreply/2117690/ en verder staat al het antwoord op de vraag die je nu stelt.
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Totaal aantal Berichten: 1278
Geregistreerd: 30-04-2006
- 2CV 2cv6 special
Maxwell22 schreef:
Bij de dealer in Assen en Groningen geven ze aan dat er een nieuw vacuümpomp op moet.
Voila!
*2cv6 special 1986, GS club 1975, Renault R4TL Savane 1990*