Foto’s voorjaarsrit BX-club nederland 9 april
BX19trs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3830

- BX 19 trs
Gepost: 10 april 2006 12:04 AM

www.emielbx.mijnalbums.nl

Dit zijn mijn foto’s van vandaag, meest linkse album!

Groeten

Emiel

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 10 april 2006 04:18 AM
  [ # 1 ]

Ik ben nu even te moe en te lui om even een verhaaltje te typen, maar hier alvast een link naar de foto’s:

http://lelijkeeend.multiply.com/photos/album/37

Zijn foto’s van zowel de toerrit als de CFNL meeting als het eten/slapen bij Duncan !

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

Superdave
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 483

Gepost: 10 april 2006 01:49 PM
  [ # 2 ]

hierbij mijn deel:

Het was een top daggie, lekker gezellig!

Veel gezien.

Voor herhaling vatbaar!

Met het stuur van de BiX in je hand, kom je door het hele land.

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27931

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 10 april 2006 11:54 PM
  [ # 3 ]

het was een leuke rit!

leuk om de weg te doen, en om de rest te zien keren en de juiste weg te zien zoeken Very Happy

mijn foto’s:
www.arjanverkade.nl

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 11 april 2006 01:46 AM
  [ # 4 ]

het was zeker weer een geslaagde rit.

Hier mijn foto’s

Profiel  

Eric Vertogen
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1400

Gepost: 11 april 2006 02:09 AM
  [ # 5 ]

Eindelijk, na problemen met de server,  ook mijn foto’s online van de prachtige voorjaarsrit. Natuurlijk te zien op http://www.citroworld.tk bij evenementen.

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 11 april 2006 03:21 AM
  [ # 6 ]

Inmiddels zag ik dat de BX Clubsite ook geupdate is met foto’s van de toerrit.

http://www.bxclub.nl/ev/ev2006/4-Voorjaarsrit/index.htm

De toerrit zat echt heel mooi in elkaar. Ik kon de stukjes door de binnenstad waarderen, maar ook de prachtige stukjes door de polders tussen Schiedam en Delft.

Ik was nu meegereden met Karel en zoon in de Chic. Beviel mij prima!

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 11 april 2006 12:20 PM
  [ # 7 ]

Tijd dat ik ook over deze meeting een stukje text ga kloppen.

s’Ochtends kwamen we aan bij een horeca-onderneming aan het water. Hier verzamelde alles en iedereen zich voor de start van de toerrit. Na eerst wat wakker geworden en gekeuveld te hebben werd het tijd voor de start. Ik mocht meerijden in Erik Hannewijk z’n BX Sport type 1. Onder het mom van ‘2 navigeren beter dan 1’ mocht ook Stoterstangen90 mee. We startten lekker vroeg, als 2e geloof ik. Stoterstangen90 zat voorin en ik op de achterbank. Al snel na de start verslikte ik me in het zojuist uitgedeelde kauwgummetje. Reden: Erik trapte het gaspedaal half ( Exclamation ) in. Die Sport is voorzien van een 2,1 liter 135pk 190Nm motor uit een Xantia waarbij alle koppel onderin zit, dus die wagen accelereert als een kanonskogel (sorry Hel1, deze BX accelereert duidelijk sneller). De route die we reden was duidelijk uitgezet door iemand die Schiedam kende: we moesten door zo’n beetje alle straten die er in heel Schiedam te vinden waren. Toch lukte het ons aardig om de goede route te vinden, al moesten we 1 of 2 keer stoppen en een stukje terug rijden. Gaandeweg de rit werd het ook steeds ingewikkelder om de juiste route te volgen. Na de 1e stopplaats was het meteen al onduidelijk welke afslag we moesten hebben, maar hebben die toch gevonden. De 2e stopplaats was helemaal een ramp om te vinden, dus zijn we maar achter een andere BX aan gereden. Volgens mij was die BX van Erik Vertogen. Helaas was die onduidelijkheid ook een beetje te wijten aan een paar foutjes in de route-tekeningetjes, maar we hadden er niet minder lol om ! Iemand die iets minder lol had was een mevrouw die bij de kassa van een Esso-tankstation zat. Wij waren waarschijnlijk niet de eersten (en ook vast niet de laatsten!) die opmerkten dat we het erg jammer vonden dat de DeliFrance (die in datzelfde tankstation zit) niet open was. Om onze lol compleet te maken trapte Erik 1 of 2 keer het gas helemaal in waardoor de BX vooruit sprong alsof die gelanceerd werd. Machtig Mr. Green Erik Hannewijk en Stoterstangen 90 bedankt voor het meerijden !

Toen we weer op het beginpunt terug kwamen heb ik nog even wat naar wat andere wagens gekeken en een toespraak van Duncan gehoord. Om weet terug in Fryslân te geraken mocht ik meeliften met Auke (geen forumlid helaas), BX19trs en BXTRDTurbo. We reden in de BX GTI van Auke. Het was even proppen om mijn 2,5 kuub bagage er in te persen, maar het ging net. Wegens vermoeidheid hebben BX19trs en ik onderweg nog een uiltje geknapt (BXTRDTurbo reed) dus de rit ging voor m’n gevoel vrij vlot. Onderweg hebben we ook nog even wat gegeten en gedronken. Auke, BX19trs en BXTRDTurbo, bedankt voor de lift !

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook