Beste forumgenoten,
In mijn zoektocht naar een goedkope, leuke, fijne, BX dacht ik natuurlijk meteen
aan mijn eigen -ex waarmee ik 10 jaar geleden een jaar lang veel rijplezier heb gehad (en mee op en neer gependeld tussen Parijs en Nederland).
Het RDW kent hem niet meer, maar hij is er wellicht nog wel, want altijd in nette staat geweest.
de TH87KN.
Weet iemand wat daarvan is geworden, of weet iemand een goedkope rijdbare BX?
groet,
Rémy
Totaal aantal Berichten: 9418
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Als de RDW het kenteken niet meer kent is de auto gewoon al op de sloop terecht gekomen.
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
VWE kentekencheck, soms geeft ie nog oude info.
als voorbeeldje de 34-gg-gg kijk zelf maar is oude info van 10jaar geleden. nog gewoon zichtbaar succes
als je niks veranderd blijft alles hetzelfde.
Enfin, volgens VWE inderdaad een klein jaar geleden ‘‘gesloopt’‘.
Vraag is of hij echt weg is, of de truc om hem te laten slopen omdat het goedkoper is dan langdurig schorsen.
als er status gesloopt/gedemonteerd staat en niet geexporteerd is die via een officeel bedrijf gesloopt,
Slopen in eigen beheer is al ettelijke jaren niet meer mogelijk.
Grappig eigenlijk dat in het geval van auto’s sommige mensen wel terug willen naar hun ex.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 43292
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste