3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
Koud goed, warm minder
Citroensmgz
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3723
Geregistreerd: 21-11-2006

Gepost: 25 mei 2022 03:21 PM
  [ # 31 ]
telocho schreef:

Desondanks ga ik echt wel naar 1:11 bij flink optrekken. Mijn vorige auto, een astra uit 1993, had monopoint injectie en een enkele onverwarmde lambdasonde, die liep 1:4 bij gas diep indrukken (en daarna weer 1:14).

De weergave van dat “momentane verbruik” is naast het echte verbruik heel erg afhankelijk van de meettijd: Hoe korter de meettijd, hoe hoger het momentane verbruik als je plots flink optrekt. Bij 2 verschillende merken is dat echt appels en peren vergelijken.

Daarnaast: Wat is de relatie met het probleem van de TS ?

To err is human, not to err is divine.

Profiel  
 
losseke
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 37
Geregistreerd: 14-11-2021

Gepost: 13 juni 2022 06:41 AM
  [ # 32 ]

Update, Intussen een originele luchtfilter gevonden en geplaatst maar ook dit heeft geen enkel beter resultaat. Ook een Piggyback geplaatst en werkt zeer goed, ook hier als die koud is, word die eenmaal warm dan is het heel wat minder.

xsara VTR 2002

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook