Overigens heb ik zelf deze autoradio-Cd-MP3 speler, met cardreader en USB aansluiting…..hup SD-kaartje erin en spelen maar.
Kostte me bij de Block 89.- euro maar dan staat er Marquant op.
Verder zelfde model.
Ik koop geen dure meer, sinds ze 2x mijn autoradio gejat hebben.
En een GELUID !
Het zijn TS 177 speakers van Pioneer, 20 watt continue, 80 watt peak.
Uitermate geschikt dus voor een 35 watt uitgangsvermogen.
Zoals ik al zei, ik zet de fader wat naar achteren en geniet van een soort surround. Als je geen gebruik maakt van subs klinkt het anders wel erg kaal achterin…
Wel heb je dan het punt dat achterpassagiers al snel klagen over het volume…
Voor in de xantia had ik: Kenwood Head Unit(4X54watt met mp3)
Voorportieren(JBL compo, type GT 65.0 MKII(16.5/17cm)
De tweeters van de compo op hun plek dus in het dashboard.
Achterin 2 weg 13 cm speakers van een degelijk duits fabrikaat.
Klonk heel helder en met het volume omhoog genoeg kracht om het 1 en ander te laten meetrillen. Muziek soort was Classic Rock
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
beek3762 schreef:Het zijn TS 177 speakers van Pioneer, 20 watt continue, 80 watt peak.
Uitermate geschikt dus voor een 35 watt uitgangsvermogen.
Ik ga zelf ook nog even bedenken wat ik wil en dan laat ik het je zo snel mogelijk weten…
Klinkt iig goed
Xsara_Coupe
wil je gewoon beter muziek of echt een audio instal voor gewoon een gevoel van een concert of een lekkere bass in je wagen?
Mijn doelstelling is gewoon betere muziek. Nu is het wel erg mager. Tis niet zo dat alles perfect hoeft te zijn.
Ben vandaag bij een audiozaak geweest, en die waren redelijk anti drieweg boxen. Volgens hen is het beter om een woofer in de deur te nemen en dan een tweeter in het dash…
Wat is jullie mening hier over?
Xsara_Coupe
Xsara_Coupe schreef:Mijn doelstelling is gewoon betere muziek. Nu is het wel erg mager. Tis niet zo dat alles perfect hoeft te zijn.
Ben vandaag bij een audiozaak geweest, en die waren redelijk anti drieweg boxen. Volgens hen is het beter om een woofer in de deur te nemen en dan een tweeter in het dash…
Wat is jullie mening hier over?Xsara_Coupe
Mee eens, losse speakers klinken altijd helderder…
Echter voor boem boem(wat jij dus niet draait) zijn die 2 en 3 weg dingen wel leuk..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
woofer in de deur
haha
een composetje kopen
dat is een speaker met een tweeter
en dan een drieweg ovaal voor achteraan in de hoedeplank
en dan subwoofertje in de koffer
alles hangt natuurlijk af van het budget
als je mij je budget eens geeft zal ik je eens installetje hier zetten
kan je altijd eens bekijken
en anders voeg je me maar even toe op msn
GRTZ
Kom ik toch weer terug op mijn aanbieding:
Woofers Pioneer in de deur voor, achter de 2-weg Philipsjes van 40 watt. Goede combinatie!
composetje pioneer voor
3weg speaker achter
en subje in de koffer
zoals ik u al zei
beste combinatie vind ik
maar dan wel op versterking
Die jongen zoekt een beter geluid icm lage prijs. Geen dure composetjes.
Vandaar mijn advies
Totaal aantal Berichten: 7774
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Wellicht ten overvloedde:
Bij de dealer koop je voor twee tientjes een set plug-and-play tweatertjes die je in de roosters draait en op de al aanwezige aansluitingen hangt. Klinkt prima (zelfs als het hard moet) en geeft een veeeeeeeeel beter geluidsbeeld (wat een mooit beeldspraak, ‘geluidsbeeld’ )
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
beek3762 schreef:Die jongen zoekt een beter geluid icm lage prijs. Geen dure composetjes.
Vandaar mijn advies
kversta je wel
maar ik heb met hem gesproken
en kdenk toch dat hij alles wil veranderen
dus radio en setjes
daarom dat ik deze post zette
beek3762 schreef:Kom ik toch weer terug op mijn aanbieding:
Woofers Pioneer in de deur voor, achter de 2-weg Philipsjes van 40 watt. Goede combinatie!
Ik zie toch van je aanbieding af. Als ik het doe wil ik het toch wel goed doen. Nog ff sparen dus en dan een redelijk setje kopen. Hoeft geen superdeluxe spul te zijn, maar gewoon een net setje…
Bedankt voor de info allemaal.
En die tweeters is miss wel een idee… Zal is informeren..
Xsara_Coupe