
























Totaal aantal Berichten: 6330
Geregistreerd: 07-07-2004
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
- Berlingo Multispace
Leuk dat er weer zo veel animo voor lijkt te zijn!
Even een praktische vraag, wat zijn de overwegingen om de GS ook toe te laten?








Totaal aantal Berichten: 763
Geregistreerd: 08-11-2007
- C4 (2004-heden) C4 Cactus 1.2 PureTech Shine
- CX 2200
- C-Zero EV
Zoals 2 jaar geleden al gezegd, ik doe mee met Laivert, mijn 75-er CX2200 die dan hopelijk de laatste puntjes op de i gekregen heeft. Misschien neem ik Theo Kerger mee als bijrijder, maar als die zijn eigen CX2000 én zijn eigen partner meeneemt dan zal ik mijn eigen vrouw mee moeten nemen (wat een armoe…) JacoT, er lijken 2 Jaco’s mee te gaan dus ik ben zo vrij om er bij jou een T, en bij mijzelf een J achteraan te plakken
par eXeMple! (Peter)
Nielsje (Niels)
Jaco (JacoT)
Doc (Michael)
F.SvM (Frank)
Breeze (Adri)
Bart en Dick Veldhuizen
Joar Rasmussen
Bev McGuiness
Michel Heijblom
Jeroen Jansen
Martine Spaans
Folkert Brouwer
Branko Cohenno
jmmj (JacoJ)


























Totaal aantal Berichten: 7821
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Lucas schreef:wat zijn de overwegingen om de GS ook toe te laten?
Er is in 1974 een GS ter ondersteuning meegereden, als ik het wel heb.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Nou JacoJ, dat heb je prima opgelost zo.














Totaal aantal Berichten: 1355
Geregistreerd: 30-11-2009
- Overig KIA Ceed Break 1,6-GDi PHEV
Zou Joar nog steeds zo hard rijden? En gaat Bev weer eerst in de EU een CX kopen om mee te kunnen doen?
Adri
Nou Adri, als alles een herhaling wordt van 2014, dan moet er ook maar een gezelschap door Noorwegen cruisen naar de start. Inclusief Flåmsbana!
Edit: Je zou daar maar oog in oog komen te staan met een bosnymf!
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
2d schreef:Lucas schreef:wat zijn de overwegingen om de GS ook toe te laten?
Er is in 1974 een GS ter ondersteuning meegereden, als ik het wel heb.
In de eerdere posts in dit draadje heeft een aantal forummers met GS aangegeven mee te willen. Het gaat om 50 jaar CX, dus w.m.b. is het het mooiste als het alleen CX’en zijn.
Misschien een idee om dat dan meteen helder te stellen? Alleen CX.
Anders krijg je straks hele discussies met DS- BX- en C5-rijders die ook mee willen. Ik bedoel: één Nissan Micra is wel genoeg gekkigheid toch?














































Totaal aantal Berichten: 43343
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
par eXeMple! schreef:Het gaat om 50 jaar CX, dus w.m.b. is het het mooiste als het alleen CX’en zijn.
Eens. Is ook handiger qua onderdelenvoorziening onderweg.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Klopt, een radiateur van een CX past niet in een GS…
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
jaco schreef:Misschien een idee om dat dan meteen helder te stellen? Alleen CX.
Anders krijg je straks hele discussies met DS- BX- en C5-rijders die ook mee willen. Ik bedoel: één Nissan Micra is wel genoeg gekkigheid toch?
Dank je voor de voorzet. Ik zal hem inkoppen: alleen CX.

























Totaal aantal Berichten: 6330
Geregistreerd: 07-07-2004
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
- Berlingo Multispace
Deze reis is historisch zo met de CX verbonden dat exclusiviteit voor de CX in mijn ogen logisch is.
En het is ook praktisch. Anders koop ik straks een GS en mag ik toch niet mee
Ik wilde de 4 afplakken en er een X van maken… Lijkt me een mooie trip om te maken
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon














Totaal aantal Berichten: 1355
Geregistreerd: 30-11-2009
- Overig KIA Ceed Break 1,6-GDi PHEV
Ja, maar zo halen we de 130 pagina’s nooit.
Adri



Totaal aantal Berichten: 200
Geregistreerd: 05-09-2009
- ID/DS 21 Pallas
- Xantia Exclusive break
- CX 2400 GTi
Wat betreft de milieuzone Parijs lees ik op ANWB website:
In Parijs en omgeving is een permanente lage-emissiezone (ZFE) van kracht tussen 8 en 20 uur op doordeweekse dagen, uitgezonderd Franse feestdagen.
Met mijn boerenverstand maak ik hier uit op dat er GEEN lage-emissiezone (ZFE) van kracht is ná 20 uur en vóór 8 uur op doordeweekse dagen, en geheel niet in het weekend.
Dus aankomst in Parijs op vrijdag na 20 uur en vertrek op maandag voor 8 uur zou dan tot de mogelijkheden behoren.
Of begrijp ik het niet goed?