Totaal aantal Berichten: 586
Geregistreerd: 24-06-2005
- ID/DS DSuper
- 2CV 6 Club
- C4 (2004-heden) Ë C4
Als ik het juist heb komt vanavond rond 7 uur de voorjaarsmeeting van de ID/DS-club op TV bij ‘De wereld draait door’. Kijk eens, ook niet clubleden wat de wèl clubleden doen om die goeie ouwe Snoek te promoten met het uiteindelijke doel deze madam zo lang mogelijk op de weg te houden. Dan is het toch niet vreemd dat zulks betaald moet worden. Met, juist ja, een klein bedrag dat lidmaatschap heet.
bogaard77 schreef:DriverD schreef:Leden betalen en krijgen daar iets voor terug!
Veel mooier zou zijn: Leden betalen en doen daar iets voor!
In een tijd dat ik weer eens zit te dubben of of ik nou wel of geen lid zal worden zit ik daar een toch beetje mee. Er zijn heel veel leden en hoeveel daarvan spannen zich nu echt in voor de club en hoeveel zijn er lid om elke maand La Bombe te krijgen? Het gaat mij echt niet om het geld, maar meer om het principe van het lidmaatschap van een vereniging.
Prijsregulatie door het onderdelenmagazijn? Met zoveel DS-specialisten? Onderdelenverkrijgbaarheid is buiten het onderdelenmagazijn zeer goed. Als je je adresjes weet 7 dagen per week tot bijna 24 uur per dag. Ik heb bijna alle jaargangen La Bombe uit handen van ex-leden. Het gastenboek haalt het niet bij dit forum. Onderdelenboeken, reoaratiehandboeken, brochures, documentatie: is bijna allemaal via internet te downloaden.
Wie geeft een goed antwoord wat de club mij kan bieden? Zelf ken ik wel wat leden in mijn omgeving en weet dat er nog meer zijn die ik niet ken. Daar zou ik wel eens mee in contact willen komen.
Ik heb wel wat ideeën wat ik kan bieden, maar daar moet ik nog over overleggen. Ik denk dat ik uiteindelijk dus toch wel lid word.
PeTeR
On ne le dira jamais assez, une Citroën est faite pour rouler!
XM 2.0 carburateur, vert triton
C4 Picasso, 1.6 VTI, blanc banquise
Honda XL500, 1982 (te koop)
Gehad: Xantia’s 2.0i 8V, Xsara Picasso Exclusive, ID 1966
Totaal aantal Berichten: 25570
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
ID66 schreef:
Ik heb wel wat ideeën wat ik kan bieden, maar daar moet ik nog over overleggen. Ik denk dat ik uiteindelijk dus toch wel lid word.
PeTeR
GOED!
In elke club is er een handje vol leden die het werk doen. Dat vinden die mensen leuk! ( ik ben er 1 van). Dat is ook niet erg.
Inderdaad is alles te downloaden wat je maar wil. Via via kom je toch wel aan de login code. Het heeft ook een beetje te maken met het club gevoel. Een beetje elitair: ” alleen voor leden” !
Wat biedt de club jou? Meetings,toerritten, lezingen, cursussen ( die jij kan komen geven ), gezelligheid, een aardig club blad, een erg goed magazijn met ruim 2000 verschillende onderdelen..
Vanavond kijken! “De wereld draait door” bij de vara!
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Ik ben van mening dat een auto als de DS zeker een eigen club verdiend, met de daarbij behorende activiteiten. Een onderdelen magazijn is voor sommige onderdelen een must. Bij de BX club zijn we nu ook een magazijn aan het opzetten, om te waarborgen dat bepaalde onderdelen nog gewoon te verkrijgen zijn. En dat zoiets alleen voor leden is, is niet meer dan normaal. En dat heeft niet alleen te maken met het clubgevoel, maar ook gewoon domweg omdat er wel geld moet binnenkomen om zoeits op te zetten / beheren.
Test
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Hoe zei John F. Kennedy dat ook weer zo mooi:
“Ask not what your country can do for you, but what you can do for your country….”
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Eigenlijk is het heel simpel. Kijk hoeveel contributie je moet betalen, kijk wat je er voor terug krijg en trek je conclusie.
Deze conclusie is voor iedereen verschillend, discussie hierover is in veel gevallen niet nuttig.
Het feit dat je als lid gebruik kunt maken van diverse handigheden, is mooi. Maar als niet-lid zijnde heb je dan gewoon pech. Als je deze handigheden toch wilt gebruiken, dan heeft de club voor jouw in ieder geval al iets nuttigs te bieden.
Waar het mij om gaat is wat ik al eerder zei:
Het Citroen Forum zie ik als een prachtige kennisbank over alles wat ook maar met welk type Citroen dan ook te maken heeft wordt niet gevoed door verwijzingen naar afgeschermde artikelen.
Dit betekent dus dat ik ongeacht het type Citroen het Forum een fantastisch voortvloeisel vind van wat het internet ons te bieden heeft. In het geval van de DS “old meets new”.
Dit geldt niet allen voor het Citroen-Forum maar zo zijn er diverse sites en forums die niet kunnen bestaan zonder input van een ieder. En door het verwijzen naar afgeschermde links stopt het hele proces.
En dat staat geheel los van de keuze die een ieder voor zich moet nemen om lid te worden van wat voor club of vereniging dan ook.
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Mink schreef:Waar het mij om gaat is wat ik al eerder zei:
Het Citroen Forum zie ik als een prachtige kennisbank over alles wat ook maar met welk type Citroen dan ook te maken heeft wordt niet gevoed door verwijzingen naar afgeschermde artikelen.
Dit betekent dus dat ik ongeacht het type Citroen het Forum een fantastisch voortvloeisel vind van wat het internet ons te bieden heeft. In het geval van de DS “old meets new”.
Dit geldt niet allen voor het Citroen-Forum maar zo zijn er diverse sites en forums die niet kunnen bestaan zonder input van een ieder. En door het verwijzen naar afgeschermde links stopt het hele proces.
Maak jij gebruik van anderen of is er ook sprake van tweerichtingsverkeer?
Citroen!
DriverD schreef:Mink schreef:Waar het mij om gaat is wat ik al eerder zei:
Het Citroen Forum zie ik als een prachtige kennisbank over alles wat ook maar met welk type Citroen dan ook te maken heeft wordt niet gevoed door verwijzingen naar afgeschermde artikelen.
Dit betekent dus dat ik ongeacht het type Citroen het Forum een fantastisch voortvloeisel vind van wat het internet ons te bieden heeft. In het geval van de DS “old meets new”.
Dit geldt niet allen voor het Citroen-Forum maar zo zijn er diverse sites en forums die niet kunnen bestaan zonder input van een ieder. En door het verwijzen naar afgeschermde links stopt het hele proces.
Maak jij gebruik van anderen of is er ook sprake van tweerichtingsverkeer?
Want??
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Mink schreef:DriverD schreef:Mink schreef:Waar het mij om gaat is wat ik al eerder zei:
Het Citroen Forum zie ik als een prachtige kennisbank over alles wat ook maar met welk type Citroen dan ook te maken heeft wordt niet gevoed door verwijzingen naar afgeschermde artikelen.
Dit betekent dus dat ik ongeacht het type Citroen het Forum een fantastisch voortvloeisel vind van wat het internet ons te bieden heeft. In het geval van de DS “old meets new”.
Dit geldt niet allen voor het Citroen-Forum maar zo zijn er diverse sites en forums die niet kunnen bestaan zonder input van een ieder. En door het verwijzen naar afgeschermde links stopt het hele proces.
Maak jij gebruik van anderen of is er ook sprake van tweerichtingsverkeer?
Want??
Geven en nemen….
Citroen!
DriverD schreef:Mink schreef:DriverD schreef:Mink schreef:Waar het mij om gaat is wat ik al eerder zei:
Het Citroen Forum zie ik als een prachtige kennisbank over alles wat ook maar met welk type Citroen dan ook te maken heeft wordt niet gevoed door verwijzingen naar afgeschermde artikelen.
Dit betekent dus dat ik ongeacht het type Citroen het Forum een fantastisch voortvloeisel vind van wat het internet ons te bieden heeft. In het geval van de DS “old meets new”.
Dit geldt niet allen voor het Citroen-Forum maar zo zijn er diverse sites en forums die niet kunnen bestaan zonder input van een ieder. En door het verwijzen naar afgeschermde links stopt het hele proces.
Maak jij gebruik van anderen of is er ook sprake van tweerichtingsverkeer?
Want??
Geven en nemen….
Ja…En??
Ik begrijp niet zo goed waar je naar toe wilt?
Wellicht heb je mijn vorige berichten niet goed doorgelezen.
“Een forum kan niet bestaan zonder input van een ieder.”
En ja. Er is ook sprake van tweerichtingsverkeer. Alhoewel ik nog steeds niet goed begrijp wat jouw opmerking met de discussie hier te maken heeft.
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Waarschijnlijk is het verstandiger niet verder te discussieren via het forum. Misschien kunnen we beter samen een biertje gaan drinken (probeer ik je meteen lid van de DS-club te maken )
Citroen!
DriverD schreef:Waarschijnlijk is het verstandiger niet verder te discussieren via het forum. Misschien kunnen we beter samen een biertje gaan drinken (probeer ik je meteen lid van de DS-club te maken )
Voor een pintje ben ik altijd te vinden. Zeker in een gezellige stad als Nijmegen.
Totaal aantal Berichten: 25570
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Kan de discussie dicht mink?
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
bogaard77 schreef:Kan de discussie dicht mink?
Lijkt me wel. Was ook niet de intentie van mijn vraag over lekzakken.
Groeten
edit bogaard : waarvan akte