Totaal aantal Berichten: 43286
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Die kun je ook vergeten. Is voor een of andere optie die jouw auto niet heeft.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 9402
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Benfatto schreef:Heb het probleem gevonden: een kapotte thermostaat sensor.
Was dat nog degene die er al in zat?
En is dat dan ook niet de reden dat het vorige blok warm gelopen is met alle gevolgschade van dien?
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Inderdaad, zo is het gegaan.
Maar nu de ventilator constant loopt, verliest de radiateur nog steeds vloeistof wanneer ik in de bergen van 200 naar 800 meter klim. Alles werkt verder naar behoren, motor loopt goed. Ik las in een ander topic dat de 1. 4 gewoon iets meer koeling nodig heeft. Dus ik dacht er aan om een radiator uit de GTI of diesel te installeren, die zijn een maatje groter en passen er zo in, neem ik aan?