René van Maren schreef:
Tip voor iedereen; Laat marten in je wagen rijden, en je bent meteen een digitale camera rijker
![]()
Beetje late quote ( mijn excuses), maar het klopt!
Marten!!!!.... Loosdrechtse Plassen… Golf…ritje… camera… remember…???
How to Raise your I.Q. by Eating Gifted Children…
Ik heb helemaal geen driepootjes zien staan en ben lekker rustig naar huis gereden. Ik hoef nu dus eens een keer niet op post te wachten..
(heb er nog één liggen die ik nog moet betalen.. €75,-)
citrocitrus schreef:René van Maren schreef:
Tip voor iedereen; Laat marten in je wagen rijden, en je bent meteen een digitale camera rijker
![]()
Hij wilde je gewoon nog een keer zien
citrocitrus schreef:René van Maren schreef:
![]()
Haha, alleen ik stoot me vaker dan eens aan dezelfde steen. ops: Dus dikke kans dat ik mijn camera in de toekomst ook nog wel eens vergeet.
Ik zoek nog een leuk dingetje, dus volgende keer maar weer testen?
Marten moet testen of mijn BX net zo snel is als die van Hel1
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
mpostma schreef:
En ik maar proberen met veel moeite de bolides van Thijs en Wouter in te halen. Bleek later dat ze achter mij vertrokken waren (idd ff flink doorgestampt)
ops: Kon ik weer een tijd wachten voordat ze mij weer hadden ingehaald.
We waren je inderdaad opeens kwijt….
Als de realiteit er niet zou zijn, zou de wereld er heel anders uit zien

Totaal aantal Berichten: 651
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- Berlingo 2.0HDI 600 4x4 dangel
- Xsara 1.6 prestige coupe
Bedankt Leo!
Namens het Citroen Forum willen wij langs deze weg Leo Ruygrok enorm bedanken voor het beschikbaar stellen van zijn terrein en faciliteiten voor de forummeeting afgelopen zaterdag.
Leo, zijn medewerkers en alle andere vrijwilligers hebben een superprestatie geleverd met het mede-organiseren van deze zeer geslaagde dag.
De enorme gastvrijheid, perfecte organisatie en smakelijke hapjes zijn typerend voor de firma Leo Ruygrok in het algemeen.
Dus nogmaals, alle betrokkenen, heel erg bedankt voor jullie enthousiaste inzet!
Johan Oldenhage & Dennis van der Ven
p.s. het is vaak beter geen namen te noemen maar we maken hierbij graag een uitzondering voor de man met de grootste wallen onder zijn ogen, van de slapeloze nachten. Paul,bedankt voor je mega inzet.
alleen een CITROEN rijdt als een CITROEN
Dennis van der Ven of the year
CITROEN DIEMEN
:partytime

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Simpele Ziel schreef:Vond jij de meeting ook zo gezellig dat je gelijk naar huis wilde vlammen
![]()
Dat maakt dan 4 want hogervp heeft zich ook niet aan de max snelheid gehouden
Ja…maar….dat was maar een heel kort stukje en ik wilde de forummers een plezier doen….. Als ik het zo uitleg aan de officier dan komt alles goed, toch??
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:Simpele Ziel schreef:Vond jij de meeting ook zo gezellig dat je gelijk naar huis wilde vlammen
![]()
Dat maakt dan 4 want hogervp heeft zich ook niet aan de max snelheid gehoudenJa…maar….dat was maar een heel kort stukje en ik wilde de forummers een plezier doen….. Als ik het zo uitleg aan de officier dan komt alles goed, toch??
![]()
Patrick
Zal ik ook proberen, heb alleen geen foto maar ik ging ervanuit dat u die wel zou laten maken meneer de officier, is knap lastig om bij die snelheden een camera uit de kofferbak te trekken
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Simpele Ziel schreef:
Zal ik ook proberen, heb alleen geen foto maar ik ging ervanuit dat u die wel zou laten maken meneer de officier, is knap lastig om bij die snelheden een camera uit de kofferbak te trekken
Hehehe, maar ik heb de camera gwoon paraat. En de Xantia is net als alle andere Citroëns ook bij hoge snelheden gemakkelijk te besturen, dus die foto was zo gemaakt.
Overigens was ik op dat moment achter een Hondaatje aan gevlogen. Die dacht meteen dat het mis was, want al rap ging ie van het gas! Maar neen, geen Blik op de weg team in de Xantia.
Ik kon zijn zweet bijna ruiken…... (dat zal die snoodaard leren om zo hard te gaan).
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 1724
- C6 (2005-2012) V6 3.0 24V
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C8 3.0 V6
ik ben een beetje teleurgesteld in berin.. ik heb haar msn adres, maar ze komt maar niet online
zou ze dan toch mijn trouwring hebben gezien en stiekum een vals adres hebben gegeven
geduld Erik, haar computer doet het even niet…..
en jij natuurlijk nog heel hartelijk dank voor de bossen rozen…. dat kunnen we niet vergeten want ze staan nog in de kamer, super…
Citroen U23.35 1964, Citroen Ami 6 Break 1965, Citroen Acadyana 1984, Citroen 2Cv6 Club 1987,Citroen AX 1,4 4x41996, Citroen C8 V6 Exclusive 2003, Citroen Mehari 1978, Citroen 2CV 1959, Citroen Visa GTi 115
René van Maren schreef:arhnic schreef:René van Maren schreef:Zijn er nog verse foto’s? Ik zag veel mensen met een camera lopen!
Ik heb genoeg plaatjes gemaakt en me meer op de mensen dan op de voitures gericht. Moet alleen nog verzinnen hoe ik ze upload en waar naar toe.
Nee niet hier….... dat is al “geleende” ruimte maar dat “mijn album ” is wel een optie denk ik.
Eerst maar eens gaan slapen dan zien we morgen wel verder. .
hogervp schreef:EvelienBX schreef:
leuke foto’s, valt me trouwens wel op dat ik een paar keer in beeld sta… lol
Ik vond het ook leuk om het forum-koppel op de foto te kunnen zetten!
![]()
Patrick
Leuke meeting hoor, ik moet er bij een volgende ook maar eens bij zijn lijkt me zo. ( misschien citromobile?) Kan ik gelijk dat forum koppel een beetje in gaten houden
Ton