Absoluut origineel houden.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
De linkse of de rechtse?
Maar ik zou dat laatste doen. Meegespoten bumpers en verder hetzelfde houden als nu. Die peug. velgen zijn best mooi hoor maar horen niet bij de auto, verder vind ik deze 16V velgen ook prachtig!
voge schreef:De linkse of de rechtse?
Maar ik zou dat laatste doen. Meegespoten bumpers en verder hetzelfde houden als nu. Die peug. velgen zijn best mooi hoor maar horen niet bij de auto, verder vind ik deze 16V velgen ook prachtig!
Deze pug (griffe) velgen ben ik wel vaker tegen gekomen onder BX 16v’s. Ik vind ze best goed staan, maar ik vind de originele velgen mooier. Dus vandaar mijn keuze.
mpostma schreef:voge schreef:De linkse of de rechtse?
Maar ik zou dat laatste doen. Meegespoten bumpers en verder hetzelfde houden als nu. Die peug. velgen zijn best mooi hoor maar horen niet bij de auto, verder vind ik deze 16V velgen ook prachtig!
Deze pug (griffe) velgen ben ik wel vaker tegen gekomen onder BX 16v’s. Ik vind ze best goed staan, maar ik vind de originele velgen mooier. Dus vandaar mijn keuze.
Wat zijn we het met elkaar eens vandaag..
Maar wat zeg jij dan? Rode of zwarte bumpers?
ROOD!
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Peugeotvelgen eronder!!!!
14” is gewoon veel te klein voor een auto met een beetje potentie, de 15” staat em veel beter!!!
WYD schreef:Peugeotvelgen eronder!!!!
14” is gewoon veel te klein voor een auto met een beetje potentie, de 15” staat em veel beter!!!
Begon al een beetje eentonig te worden die reactie’s
Zeg WYD, PB me even de actuele stand van de belgische 16v…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Plak er in ieder geval nog een Citroën logo op dan!!
Of zonder logo maar met een egaal doppie erop
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:met rode bumpers, logo’s eraf, grille en spoiler in kleur wordt het ong. zoiets:
Zo issie inderdaad het mooist.
Trouwens… die foto is van mij!
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
En de auto van BX tres chiq!
@Nico, heb helaas nog steeds geen nieuwe afspraak met die Belg kunnen maken
mpostma schreef:Simpele Ziel schreef:Zeg, wat vinden jullie?
Ik sta weliswaar op het punt om de BX te verkopen maar aangewakkerd door een leuk aanbod van antraciet kleurige 205 GTI velgen:
Wat is jullie mening, orgineel houden/maken dat ding of a lá McDean: STYLEN!!Origineel houden.
Sluit ik me bij aan.
Simpele Ziel schreef:Zeg, wat vinden jullie?
Ik sta weliswaar op het punt om de BX te verkopen maar aangewakkerd door een leuk aanbod van antraciet kleurige 205 GTI velgen:
Wat is jullie mening, orgineel houden/maken dat ding of a lá McDean: STYLEN!!dus orgineel:
linkof stylen:
link
Vooraf: Tupperware-stylen vind ik helemaal niets, blergh. Dus bumpers in kleur gelakt en GTI-lipje gewoon ongespoten (of zwart gelakt, zou op de buitenspiegels ook kunnen). De rest is meer gewicht en meer luchtweerstand en voegt niets toe (IMHO!!).
Maar 15inch wielen i.c.m. 283mm schijven + klauwen) is m.i. een mooie noodzakelijke upgrade met het potentieel van de 16V.
Ik vind daarbij de 205 1.9 speedlines erg netjes, maar niet in VOL-anthraciet! De (prachtige) Griffe velgen hadden net als de 16V MK2-velgen een zilveren rand en anthraciet hart..dat zou veruit mijn voorkeur hebben, of natuurlijk gewoon alu-kleurtje.. Anthraciet zie je wel minder remstof op..
rb schreef:
Maar 15inch wielen i.c.m. 283mm schijven + klauwen) is m.i. een mooie noodzakelijke upgrade met het potentieel van de 16V.
Vergeet dan ook niet de achterremmen om de zaak terug in balans te brengen.
Ik had het wegliggingsaspect niet meegenomen in mijn eerdere overweging. In dat opzicht zijn de 205 speedlines een van de beste keuzes die je kan maken.
Toch vind ik de originele 14 inch speedlines estetisch gezien nog steeds het mooist. Mja, verbetering van de wegligging is ook een boeiend argument.