Zeer fraai exemplaar met de bijzondere C-Matic semiautomaat, originele airco, origineel lederen bekleding etc. De auto geeft een uiterst verzorgde indruk….....
https://www.bva-auctions.com/nl/auction/lot/66847/19617130?pid=47
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 1354
- CX 25 GTi Turbo
- CX Prestige IE 5-bak
- CX 22 RS (break)
- Xantia Break 1.8i 16v
- C5 2.0i 16v break
- Xantia Break 2.0i Turbo CT
- C5 2.0i 16v Exclusive break
j.witkop schreef:
Een gekende CX.
Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.
Ow, vertel er eens iets over.
Vind het een beetje vreemd dat foto 10 (motor) niet recent is.
C5 Aircross 225 PK EAT8 Shine Full options
C1 Shine 3-drs full leather
Ik vind het maar een hoop geld voor een wagen in die staat. Dit exemplaar is net wat duurder, en natuurlijk een ander model, maar in veel betere staat.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
er is toch wel iets verschil tussen turbo en een gewone CX
citroen23 schreef:Zeer fraai exemplaar met de bijzondere C-Matic semiautomaat, originele airco, origineel lederen bekleding etc. De auto geeft een uiterst verzorgde indruk….....
https://www.bva-auctions.com/nl/auction/lot/66847/19617130?pid=47
Mooie kar. Zit wel wat werk aan, maar zeker een nette bak.
Of je een originele York compressor wil en een C-matic.. mogelijk drukt het de prijs, maar wellicht ook niet.
Wel nog even de pookhoes vervangen door een origineel rubber exemplaar, deze is te nieuw.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
j.witkop schreef:er is toch wel iets verschil tussen turbo en een gewone CX
Absoluut. Maar er is ook een absoluut groot verschil tussen de staat van beide auto’s.
Ik zou verder zoeken als ik een turbo zocht..
Kent iemand deze: https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/citroen/m1872139137-prachtige-citroen-cx25-turbo2-prestige-uit-1987
Nielsje schreef:
Absoluut. Maar er is ook een absoluut groot verschil tussen de staat van beide auto’s.
verschil in vraagprijs is dan ook een slordige 9000 euro….......
Ik weet niet naar welke auto’s je nu kijkt, maar de door mij gelinkte CX moet 5000 opbrengen. Jouw Turbo gaat voor 3950. Dat is een verschil van 1050 euro.
Totaal aantal Berichten: 1354
- CX 25 GTi Turbo
- CX Prestige IE 5-bak
- CX 22 RS (break)
- Xantia Break 1.8i 16v
- C5 2.0i 16v break
- Xantia Break 2.0i Turbo CT
- C5 2.0i 16v Exclusive break
j.witkop schreef:er is toch wel iets verschil tussen turbo en een gewone CX
Dat is zo, moest ik niet juist een T2 gekocht hebben dan had ik wel interesse in deze, maar niet voor deze prijs…
Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.
@Nielsje.. Ik keek dus verkeerd
Leuke CX, behalve de vraagprijs.
Nog duurder, bijzondere collectie daar.