Ik heb sinds vanochtend een lekke drukregelaar in mijn Progress, zonder stuurbekrachtiging. In hoeverre wijkt een drukregelaar van een model met stuurbekrachtiging af van een exemplaar met stuurbekrachtiging. Die heb ik nl op voorraad, en kan ik vanavond nog monteren.
groeten Pytrik
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Re: Drukregelaar lekt
stoterstangen90 schreef:Ik heb sinds vanochtend een lekke drukregelaar in mijn Progress, zonder stuurbekrachtiging. In hoeverre wijkt een drukregelaar van een model met stuurbekrachtiging af van een exemplaar met stuurbekrachtiging. Die heb ik nl op voorraad, en kan ik vanavond nog monteren.
groeten Pytrik
Ik heb nog wel een drukregelaar van een auto “met zonder” stuurbekrachtiging. Ofwel: van een 14 TU.
Die met sb heeft een losse lekretour op de plek waar diegene zonder sb een operationele retour heeft. De versie met sb heeft een extra uitgang (met wartel en stalen pijp) voor de operationele retour. Dat is een wezenlijk verschil. Meja, misschien werkt t prima als je die stalen pijp uitgang van een model met SB gewoon als operationele retour gebruikt.
Lijkt me typisch iets voor jou om dat uit te vogelen.
Volgens mij zijn die verschillend, bel anders even Chyparse op ofzo, die kunnen het je zo vertellen.
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Nadat ik weer bij de auto aangekomen ben (de wagen kan niet bij mijn werk geparkeerd worden, echter wel 2 wijken verder..) blijkt niet de regelaar zelf lek te zijn maar de slang, die langs de regelaar geschuurd is. Een gat in de slang dus…..
Nou ja, op de handrem naar huis. en gefixed dus. Even een vat van 5 liter bij chyparse gehaald, en hij gaat weer.
Lang draadje
Slotje?
Ah, vals alarm dus
Ik had een paar weken terug ook een lekkage aan de retourslang op de HD-regelaar.
René van Maren schreef:Lang draadje
Slotje?
doe maar een lang draadje