houd dat in dat achteraf alles samenvoegen in 1 topic niet mogelijk is ???
speel met de gedachte om de ( semi ) automaat de olie te laten verversen . ondanks dat Citroen aangeeft dat het niet nodig is . zinvol of niet ???
weet dat het eigenlijk geen automaat is maar een elektronisch schakelende handbak
heb de garage in Surhuisterveen toch maar gevraagd ook de automaat te verversen .
auto is nog niet klaar . kachel werd alleen op toeren warm maar niet stationair was mij nooit opgevallen
maar heb er maar kort en weinig mee gereden . slangen werden wel warm . dus het zal wel in de kachel radiateur zitten .
even wat anders duidelijk is dat er een software update nodig is .
JWA in oud Beijerland doet het niet . 2 Dealers gebeld . de een vraagt 50-80 euro , de andere 110 . ???
nou vroeg ik mij af of het dan niet zinvol is . een chip tuning te laten doen . kost iets van 150 -200 euro meer .
hoef beslist niet meer vermogen , maar meer rendement gunstiger brandstof gebruik . maar wat ik dan ook eigenlijk op hoopt is een gunstige invloed op de motor vervuiling
zijn er forumleden die hier een mening over hebben .
massavliegwiel , drukgroep koppelingsplaat en druklager zijn vervangen . moet dan ook de EB6V bak een uodate krijgen en inleren ?????
bij deze mag de moderator van mij al mijn berichten samenvoegen tot 1 topic .
uto is weer in mijn bezit.
had verwacht een enorm verschil te merken gezien de vele mankementen met de oude motor . oa verstopte katalysator - opgerekte distributie ketting - enorme cilinder vervuiling en beschadigde cilinder wanden . maar dat is dus niet zo . ondanks dat de complete koppeling is vervangen incl het massa vliegwiel . gaat het optrekken vanuit stilstand nog steeds niet soepel . heb het een en ander gelezen over software update en inleren wat dat ook is ?? specifiek voor de EB6V versnellingsbak . denk dat gewoon gedaan moet worden . zijn er mensen die enig idee hebben wat dat kan gaan kosten ??