overigens zou het met deksels best wel goed kunnen gaan qua uiterlijk. (en die deksels ga ik nog maken, al is het maar voor de lol)
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:XBXG schreef:Staat heel mooi Hel1, maar heb je niet een grotere foto?
Zoals ik al aangaf tijdens het ritje in je 16V, vind ik deze velgen erg mooi staan op een donkerkleurige BX itt een lichtkleurige BX.
als het goed is, is het nu een grotere foto
Damn, wat staat dat gaaf
Ik zou ze bijna weer willen terugkopen.
Mijn GTI-velgen gaan er zsm af, want ik vind het maar niks. Tijd voor echte TZD-wieldoppen op mijn TZD.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
ik dacht dat je die doppen met die streepjes wilde? die GTI type 2?
hel1 schreef:ik dacht dat je die doppen met die streepjes wilde? die GTI type 2?
Ja, die liggen ook al klaar. Het zal een beetje afwisselen worden.
Ami 8 Club (1970)
Prachtige velgen op een prachtige BX heleen!!
merci!
Mooi, dan aan mij weer om de boel overhoop te trappen:
Ik vind deze velgen weer helemaal niet passen onder jouw BX, sorry, gelukkig maar dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben…
Deze wielen zou ik alleen kunnen waarderen onder een type 1 denk ik… of onder een rode GTI cabrio, maar dat kan ook door iets anders komen..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Mooi, dan aan mij weer om de boel overhoop te trappen:
Ik vind deze velgen weer helemaal niet passen onder jouw BX, sorry, gelukkig maar dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben…Deze wielen zou ik alleen kunnen waarderen onder een type 1 denk ik… of onder een rode GTI cabrio, maar dat kan ook door iets anders komen..
Ze zijn juist geleverd voor de BX type 2…
Ami 8 Club (1970)
mm, ik vind het echt typische ‘83 velgen… beetje back to the knight-rider idee…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
bx velgen
ONder mijn te koop staande BX zitten ook lichtmetalen velgen, is dit voor iemand iets?
twaar
och, ik vind het wel mooi, en ik denk ook weer dat het met deksels mooi kan zijn op de 16V, en verder mag iedereen vinden wat ie wil
Eelco, het staat retevet
Wordt zo te zien ook eens tijd dat ik een bezoekje breng en al dan niet meehelp in het M.S.R. clubhuis
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Re: bx velgen
twaar schreef:ONder mijn te koop staande BX zitten ook lichtmetalen velgen, is dit voor iemand iets?
twaar
wat voor velgen zijn het? :photo ? zoek nog leuke velgen
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl