Goed, koe, horens, vatten.
Ik was dit weekend even weg, derhalve kon ik niet lekker uitgebreid reageren toen ik het las.
Ik ben ook geen organisatie-mens, maar ik kan en wil wel wat betekenen. Als lid van de technische commissie van de CX club wil ik proberen of we via het magazijn, danwel bekende CX specialisten een berg reserve onderdelen kunnen lenen voor de rit (die dan, indien nodig, na afloop kunnen worden betaald). Wat ik hiervoor nodig heb van elke deelnemer:
- Model auto, jaar, specfieke uitvoering (technisch).
par eXeMple! (Peter)
Nielsje (Niels) - CX2400 berline / 1977 / 2400, carburateur, 5-bak
Jaco (JacoT)
Doc (Michael)
F.SvM (Frank)
Breeze (Adri)
Bart en Dick Veldhuizen
Joar Rasmussen—N
Bev McGuiness—Aus
Michel Heijblom
Jeroen Jansen
Martine Spaans
Folkert Brouwer
Branko Cohenno—S
jmmj (JacoJ)
Wouter Smits
Thomas Born—D
Roland Crouzet—F
Patrick Lapie—F
Leon_airo
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 200
Geregistreerd: 05-09-2009
- ID/DS 21 Pallas
- Xantia Exclusive break
- CX 2400 GTi
par eXeMple! (Peter)
Nielsje (Niels) - CX2400 berline / 1977 / 2400, carburateur, 5-bak
Jaco (JacoT)
Doc (Michael)
F.SvM (Frank)
Breeze (Adri)
Bart en Dick Veldhuizen
Joar Rasmussen—N
Bev McGuiness—Aus
Michel Heijblom
Jeroen Jansen
Martine Spaans
Folkert Brouwer
Branko Cohenno—S - CX2400 GTi / 1977 / 2400, injectie, 5 bak
jmmj (JacoJ)
Wouter Smits
Thomas Born—D
Roland Crouzet—F
Patrick Lapie—F
Leon_airo
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Willen we het nog redden in augustus volgend jaar de RA te rijden dan moeten we inderdaad aan de bak!
Ik zie in de verte een organisatieclubje verschijnen:
- Niels voor de technische zaken.
- Corstiaan Sonneveld heeft me laten weten e.e.a. te willen doen.
- Branko heeft me al eens laten weten het bruggenhoofd in Zweden te willen zijn.
- En zelf wil ik me er ook wel voor inzetten.
Als nog iemand wil aansluiten, dan graag hier melden.
Bon mes enfants, on y va!
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
par eXeMple! (Peter) - CX2200 Pallas / 1976 / 2200, carburateur, 5-bak
Nielsje (Niels) - CX2400 berline / 1977 / 2400, carburateur, 5-bak
Jaco (JacoT)
Doc (Michael)
F.SvM (Frank)
Breeze (Adri)
Bart en Dick Veldhuizen
Joar Rasmussen—N
Bev McGuiness—Aus
Michel Heijblom
Jeroen Jansen
Martine Spaans
Folkert Brouwer
Branko Cohenno—S - CX2400 GTi / 1977 / 2400, injectie, 5 bak
jmmj (JacoJ)
Wouter Smits
Thomas Born—D
Roland Crouzet—F
Patrick Lapie—F
Leon_airo
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Verzoek aan iedereen op bovenstaande lijst, stuur een mail naar het e-mailadres: racx2024 at gmail dot com
Je begrijpt hopelijk wel hoe je er een echt e-mailadres van maakt. Zo niet, pb me.
We hebben graag van alle geïnteresseerden een e-mailadres zodat we jullie goed op de hoogte kunnen houden.
Request to everybody on the above list, please send an email to the email address: racx2024 at gmail dot com
Hopefully you understand how to turn this into a proper mail address. If not, pm me.
We like to have mail addresses from all interested, to be able to keep you informed.
Totaal aantal Berichten: 7791
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Het is zeker niet mijn bedoeling om de feeststemming te bederven, maar toch een kritisch advies (van een OG 2014 Raider):
Doe eerst een kort onderzoek naar de financiële haalbaarheid. De kosten per equipe waren al niet gering, het zou mij persoonlijk niets verbazen als deze anno 2024 zijn verdubbeld ten opzichte van 2014.
Ik wil best meedenken en input geven hiervoor.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Goed dat je het zegt, Daan! Met die gedachte liep ik ook nog rond:
Er is een organiserend team nodig dat een begroting opstelt, een planning/draaiboek maakt en alvast een begin maakt met (voorlopige) reserveringen bij hotels en andere tussenstops.
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Goed punt Daan. Er is zoals Jaco zegt eerst een groepje nodig om een voorzichtige begroting te maken. Dat zijn we nu aan het vormen.
Goed bezig!!
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
par eXeMple! (Peter) - CX2200 Pallas / 1976 / 2200, carburateur, 5-bak
Nielsje (Niels) - CX2400 berline / 1977 / 2400, carburateur, 5-bak
Jaco (JacoT)
Doc (Michael)
F.SvM (Frank)
Breeze (Adri)
Bart en Dick Veldhuizen
Joar Rasmussen—N
Bev McGuiness—Aus
Michel Heijblom
Jeroen Jansen
Martine Spaans
Folkert Brouwer
Branko Cohenno—S - CX2400 GTi / 1977 / 2400, injectie, 5 bak
jmmj (JacoJ)
Wouter Smits
Thomas Born—D
Roland Crouzet—F
Patrick Lapie—F
Leon_airo
Theo Kerger
2d schreef:Het is zeker niet mijn bedoeling om de feeststemming te bederven, maar toch een kritisch advies (van een OG 2014 Raider):
Doe eerst een kort onderzoek naar de financiële haalbaarheid. De kosten per equipe waren al niet gering, het zou mij persoonlijk niets verbazen als deze anno 2024 zijn verdubbeld ten opzichte van 2014.
Ik wil best meedenken en input geven hiervoor.
Als OG 2014 Raider kan je beginnen met het delen van de kosten per equipe destijds
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Volgens mij was dat iets van €2500 per equipe voor overnachtingen, maaltijden, excursies, overtocht enz. Brandstofkosten zaten hier niet in.
Volgens mij mag je nu gerust het dubbele als richtgetal hanteren.
O en heenreis richting startpunt valt ook buiten dit bedrag.
Nielsje schreef:2d schreef:
Als OG 2014 Raider
Dit moest ik toch wel even opzoeken.
En hier (6 sep ‘14) heb je natuurlijk ook niets aan.
Breeze schreef:Financiëel
Vooraf hadden Jaco en ik een grove financiële planning gemaakt. De Raid-rit was goeddeels een gegeven, exclusief benzinekosten en persoonlijke (drank!) kosten. Dat laatste moet je natuurlijk niet onderschatten in een Scandinavisch land. Gelukkig konden we door het scherpe inkoopbeleid van het bier door Frank, hier flink op besparen. En door het financiële genie van Rens, schijnen we op de hoofdsom nog een korting te gaan krijgen
Voor de heenreis hadden we ruwweg identieke kosten gepland. Maar ook hier hebben we flink kunnen besparen. Ik schat een halvering. De ruim voorhanden trekkershutten (hytter) op elke camping waren goed tot zeer goed en voor een 4-persoonshut betaalden we gemiddeld € 60. Omdat we buiten het hoogseizoen reisden, was er meestal ruime keuze. Het zelf koken is altijd mogelijk in een hyt en dankzij de kooktalenten van Nel en Jaco (ook op een lullig elektrisch kookplaatje), hebben we altijd voortreffelijk en Preisgunstig gegeten. En hierbij mag ik de afwastalenten van Jan ook niet vergeten.En tot slot: de gezelligheid gedurende de hele reis is niet in geld uit te drukken en dat maakt het geheel tot een onvergetelijke tocht voor een koopje.
Adri
KIA Ceed Break 1,6GDI PHEV