Weet iemand misschien waar ik mijn vers gelakte velgen kan laten balanceren? De gangbare bandenbedrijven in de omgeving van mijn woonplaats Dordrecht geven aan dat ze de DS velgen niet op het balanceerapparaat kwijt kunnen…
Tja niet echt om de hoek van Dordrecht maar elke dinsdagavond bij het clubmagazijn in Tull en ‘t Waal.
2CV6 Special 1981, ID20 Break 1971
Citrouw al geprobeerd?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ja, als eerste maar er is iets met hun balanceerapparaat,Profile Dordrecht heeft kennelijk een adapter hoorde ik net van Arie, zal eens een belletje doen
Totaal aantal Berichten: 10256
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Groenenberg in Klundert. Een echt bandenbedrijf.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
De Jong banden Ridderkerk
ook een professional, kenners en genieten van het vak.
Ik dacht dat het clubmagazijn op dinsdag alleen voor het halen van spullen was? de eerste sleuteldag is pas na het voorjaarsevenement, wilde het graag voor die tijd wel gedaan hebben, vrijdag kan ik terecht bij Profile, eens kijken hoe dat bevalt….
Het magazijn is elke dinsdagavond open. Maar de Technische commissie is er ook elke dinsdagavond. Dus banden wisselen, balanceren, bollen testen/vullen. Kan allemaal elke dinsdagavond. Wel goed om even contact te hebben met de TC dat ze wel tijd voor je hebben die avond. Meer generiek even ter info aangezien je vrijdag al naar Profile gaat
2CV6 Special 1981, ID20 Break 1971
Bij de club geïnformeerd, maar ook de balanceer machine in Tull en ‘t Waal is wegens een technisch defect uit bedrijf dus afgelopen vrijdag maar even naar Profile gereden.
Vriendelijke jongens daar, het was even spannend om de auto goed op de brug te krijgen met die afwijkende spoorbreedte voor en achter en ook het vrij maken van de wielen vereiste mijn meegebrachte kriksteuntjes, ze waren het duidelijk niet gewend, maar na ombouw van het apparaat konden de DS velgen dan eindelijk gebalanceerd worden.
Voor het bedrag van 8 tientjes rijdt de dame weer heerlijk trillingvrij boven de 100 km/h, dat wordt bonnen verzamelen
Mocht er iemand verstand hebben van balanceer apparaten (ding meet schijnbaar de binnenkant van de velg niet meer) stuur dan een mailtje naar de Citroen ID/DSclub op .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) en hopelijk kunnen anderen daar dan spoedig weer terecht voor hun godin