geïmporteerde E c4 uit Duitsland geen waarschuwingen gevarenzones in Nederland
Wie weet hoe je de Duitse gegevens omzet naar de Nederlandse gevarenzones ?
Optie waarschuwing voor gevarenzones in instellingen bij de navigatie licht niet op en kan niet aangezet worden
Heb zelf al nieuwe software geladen voor touchscreen en update navigatie maar dat helpt niet
En Citroen Nederland is slecht tot niet bereikbaar
Wie o Wie weet hier iets van
mvgr
Bart
Die gevarenzones worden bij mijn NAC/Wave systeem zichtbaar met een betaald abo op TomTomTraffic.
Werkt dat bij jouw systeem ook zó?
Groet,
JW
GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor
deze optie is de eerste 3 jaar gratis bij Citroen daarna idd 99 euro p/j mijn auto is nu 2 jaar oud
En kan het pakket ook niet kopen website meld dat het niet op mijn auto kan dit is omdat het van oorsprong 2021 een Duitse auto was
De meeste nieuwe E C4 kwamen in het begin uit Duitsland
Toen ik mijn C5AC-Hy aanschafte begin 2021, was die gevaren zones een optie bij de 36 maanden Citroën Connected Services die onderdeel uitmaakten van de Citroën Connect NAV :
U kunt optioneel Gevarenzones toevoegen aan de CITROËN Connected Services voor een periode van 1 of 3 jaar.
Ga voor meer informatie naar https://services-store.citroen.nl
Dat was dus niet standaard inbegrepen.
Groet,
JW
GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor
De CITROËN Connected Services is actief maar mijn probleem blijft
TomTom Traffic werkt prima…alleen kan ik de waarschuwingen gevarenzones niet aanzetten…
En echt op de website van Citroen is deze optie 3 jaar gratis daarna 99 euro p/j mijn auto is 2 jaar oud
Ik neem aan dat het gaat in de gevarenzones om o.a. vaste en mobiele flitspalen en politie radar controles.
Hier in Duitsland is het wettelijk verboden dat navigatiesystemen, zgn. BlitzerApps en apparatuur wat politie radarsignalen registreert, dit melden in bv boordcomputer en of andere apparatuur.
Ik kan dit niet wijzigen in de boordcomputer….dit moet Citroen doen maar is niet bereikbaar voor mij en zelfs de dealer de dealer had een speciaal nummer om in te bellen maar ook deze lijn is niet meer bereikbaar
Citroen Nederland heeft de klantenservice zo afgeknepen dat niemand ze meer kan bereiken…..das pas service
Klever33
Het klopt wat je schreef…Ben nu aan de lijn toch met Citroen en de auto staat in het systeem nog als duitse auto en omdat het in Duitsland verboden is ...gaan ze nu de geg. van de auto omzetten naar NL hopelijk komt het nu goed
bedankt
Bart