Mijn Cx veert rechts achter zeer stug. Ik kan hem ook niet indrukken. Mijn conclusie is dat de bol kapot is. Lhm niveau is ook flink gedaald.
Kan iemand in stappen omschrijven hoe ik ze vervang? Aangezien ze opgesloten zitten in het subframe. Ik vermoed dat de 40bar goed zijn voor een Berline uit 1987?
Totaal aantal Berichten: 25596
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Ze zitten inderdaad opgesloten. In laagste stand zetten, dan achterwielen van de grond. Als de druk eraf is kan je Unit er tussenuit pakken als je de leiding eraf haalt. Ook kan je als je de cylinder met een hele grote tang vast houdt (of laat houden) de bol losmeppen en alleen de bol eruit pakken.
Of je maakt een afspraak bij chyparse in almere die het dan voor jou doen!
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
De kop van de veercylinder zit met een klein pennetje geborgd aan de auto. Dat pennetje wil nog wel eens vastrotten. Voorzichtig verwijderen, want het kan zo afbreken en dan moet je boren.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 10307
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
En dat valt niet mee. Want het pennetje is gehard staal en de boring aluminium.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.