Ik mag de vorige post niet meer wijzigen, maar de C4 is uiteindelijk toch niet voor 119 euro aan de Japanse dealer overgedragen: hij gaat nu voor hetzelfde bedrag naar een familielid van een familielid. Die wil hem in orde maken (is elektricien, dus laten we ervan uitgaan dat dat lukt) en ermee gaan rijden. Eind goed, al goed.
Dat klinkt beter
Hou je contact met de nieuwe eigenaar?
If so, dan zou het interessant zijn te vernemen of, en zo ja hoe het gelukt is dit probleem op te lossen.
Groet,
JW
GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor
119 euro inruil? Dat is niet veel, voor mijn C4 met 274.000 op de klok kreeg ik 500 euro
En eens met JW, nou willen we wel weten wat het probleem was natuurlijk!
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
JW schreef:Hou je contact met de nieuwe eigenaar? If so, dan zou het interessant zijn te vernemen of, en zo ja hoe het gelukt is dit probleem op te lossen.
Na nog enig overdenken is de C4 uiteindelijk toch vandaag naar de sloop gegaan. We zullen dus nooit de oplossing weten. Inmiddels is de C4 al niet meer bij de RDW zichtbaar, dat gaat sneller dan je zou denken!
FastFred schreef:119 euro inruil? Dat is niet veel, voor mijn C4 met 274.000 op de klok kreeg ik 500 euro.
Jouw C4 was waarschijnlijk nog rijvaardig. De ‘inruil’ was het bod van een opkoper uit het netwerk van de dealer, mede op basis van het feit dat de APK verlopen was, er een vaag probleem was en dat ze de auto zouden moeten ophalen (circa 100 km). De uiteindelijk zelf gekozen sloperij betaalde 200 euro. En zelf 4,5 km wegbrengen scheelde 50 euro ophaalkosten.