Het vervangen van de waterpomp van een DS is op zich niet ingewikkeld. Maar ja, hoe zit het nou precies met die tapeinden en de poelie eronder? En moet de radiateur er nou eerst uit, of is dat niet perse nodig? En de boel kan soms érg vast zitten en dan is veel kruipolie en geduld nodig. In deze film laten wij zien wat de stappen zijn die je moet zetten om de waterpomp te vervangen.
Voorzitter stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma
Chef werkplaats SOS Noodgarage ICCCR 2016
Auto’s: GS birotor, ID 21 f break, DS cabrio 4deurs, Ami6 berline,
Peugeot Expert Alibi camper
Totaal aantal Berichten: 77
Geregistreerd: 24-12-2016
- C5 Tourer 2.0 HdiF Confort
- ID/DS DS21 BVH '67 Pallas
Mooie film, enige keer dat ik de pomp moest vervangen stond het blok al naast de auto dus had ik geen last van toegankelijkheid en ruimte. De waterslangen zaten toen trouwens wel enorm verkleefd, die lossen zou ingebouwd niet makkelijk zijn geweest.
Eigenlijke reden van deze reply: de film is van 17:27 tot 18:02 “stom”
Dank voor je kritische blik!! We gaan er naar kijken.
Voorzitter stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma
Chef werkplaats SOS Noodgarage ICCCR 2016
Auto’s: GS birotor, ID 21 f break, DS cabrio 4deurs, Ami6 berline,
Peugeot Expert Alibi camper
We hebben de film herzien, met dank aan OB73
Voorzitter stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma
Chef werkplaats SOS Noodgarage ICCCR 2016
Auto’s: GS birotor, ID 21 f break, DS cabrio 4deurs, Ami6 berline,
Peugeot Expert Alibi camper