Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
Zoals jullie gelezen hebben moet er onder mijn verse digit een nieuwe uitlaat. Nou was ik op marktplaats aan het snuffelen, maar ik weet eigenlijk niet van welke bx modellen ik er een zou kunnen gebruiken. Een 1400 kan sowieso niet, maar welke wel?
grt, Wtr
die van een GT (type een),
verder weet ik het niet
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
metro2005 schreef:
Istie toch anders dan van een gti bijvoorbeeld….
woutersmits schreef:metro2005 schreef:
Istie toch anders dan van een gti bijvoorbeeld….
Dat denk ik wel ja. Weet niet of een digit bv een katalysator heeft?
Zijn nogal wat verschillende types. Gewoon even langs de uitlatenspecialist rijden (kwikfitter of de dealer) en die kunnen je zo vertellen welke uitlaatypes hetzelfde zijn.
Ik dacht dat bij de bx de 1.6 en 1.9 uitlaten hetzelfde waren maar dat weet ik niet zeker.
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
voorste pijp nemen van een diesel die is ook katloos
rest van een GTI pakken moet goed te doen zijn..
staat nog een GTI uitlaat op marktplaats voor 40 euro
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
kijk,
ik zat idd op die van marktplaats te azen, maar ik weet eigenlijk niks van kats, dus ook niet of die in de potten zit, of lus tussen de pijp enzo.
De lange pijp van m’n digit is nog okay.
grt, Wouter
McDean schreef:voorste pijp nemen van een diesel die is ook katloos
rest van een GTI pakken moet goed te doen zijn..
staat nog een GTI uitlaat op marktplaats voor 40 euro
De gt uitlaat had schuifstukken (zoals bij de 14) ipv flenzen zoals later bij 16/19/turbodiesel. De uitlaat is voor zover ik weet wel dikker als bij de 14.
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
mpostma schreef:McDean schreef:voorste pijp nemen van een diesel die is ook katloos
rest van een GTI pakken moet goed te doen zijn..
staat nog een GTI uitlaat op marktplaats voor 40 euro
De gt uitlaat had schuifstukken (zoals bij de 14) ipv flenzen zoals later bij 16/19/turbodiesel. De uitlaat is voor zover ik weet wel dikker als bij de 14.
oow ops: ops: ops: ops:
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 3830
Geregistreerd: 08-05-2005
- CX 2200
- CX 2200
Voor zover ik nu weet en hoop (ik heb nu 2e hands nieuwe) zijn het dezelfde potten als de 1400, maar met een dikkere voorpijp. Zo zit het ook bij mijn 16trs.
grt, wtr
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Er zijn voor de XU Berline benzine modellen twee soorten, de ene zit tot modeljaar 1987, de andere vanaf 1987. Volgens mij zijn ze onderling niet uitwisselbaar, zo is er verschil in montage op de dempers. De oude constructie gebruikt volgens mij en schuiverbinding, het nieuwere een konische flens. Je kan waarschijnlijk wel de totale uitlaat vervangen door een nieuwer model, ik weet niet wat voor invloed dat heeft op je tegendruk. Feit is dat in mijn volgende Digit reeds een type 3 uitlaat in de kofferbak ligt, dus iemand had al grootse plannen.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY