2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
De PHII 2.0i 16v Exclusive break van trxke
BX16TGI
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 762
Geregistreerd: 11-05-2004

Gepost: 18 oktober 2024 12:14 AM
  [ # 16 ]

Wát een werk! Knap dat je dat allemaal zelf kunt, mooie sleutel ruimte ook.

Profiel  
 
Gepost: 20 december 2024 01:07 PM
  [ # 17 ]

De auto heeft een zwart lederen interieur met elektrisch bediende zetels.
Die zetels zijn gezien de km stand in redelijke staat, zeker niet super maar ook niet echt slecht.
Nu kreeg ik een tijdtje terug een zwart lederen break interieur aangeboden voor erg weinig, en dit is duidelijk mooier maar helaas zijn de zetels handbediend.

Het interieur zit er ondertussen in, er was enkel een probleem om de stoel airbag van de passagier aan te sluiten.
Dit was namelijk een ander elektrisch systeem en gewoon aansluiten ging dus niet (het interieur kwam uit een 2005) dus heb ik de kabelboom van de originele stoel overgebouwd.

De dorpelbekleding en de kofferklep bekleding/ alu spaakvelgen met frisse banden en de laatste resterende dingetjes zijn gemonteerd.
Verder is de wagen grondig gepoetst (wat erg nodig was)

Vorige vrijdag heeft deze C5 zijn technische keuring met vlag en wimpel doorstaan en is dus zonder enige opmerking goed gekeurd, met het commentaar van de inspecteur dat de wagen wel heel grondig is aangepakt en dat hij geen technische gebreken heeft kunnen vast stellen.
Zaterdag avond had ik er voor het eerst in gereden (met garage kenteken) en het is onvoorstelbaar hoe goed die wagen rijd, de km stand laat zich in geen geval merken en het vermogen is zeker nog aanwezig.
Ondertussen staat de wagen sinds maandag morgen op het kenteken van de Xantia geregistreerd en met 378000km op de teller gaan we zeker voor 450000km of het magische half miljoen.

Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook