Totaal aantal Berichten: 10297
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Chapeau voor dit voornemen Han!
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Dank je Jan. Ik word binnenkort 82 jaar, maar alles werkt nog prima en ik kan nog wel een DS hebben, mits het geen monsterklus is.
En mijn dochter heeft er nog nooit mee gereden dus die wil ik een DS geven.
Ongeveer twee jaar geleden kwam deze DS op mijn pad. Voor mij te veel werk, maar mijn overbuurman heeft vroeger veel DS-en gehad en is een zeer geduldige en kundige monteur. Hij had er wel zin in, en we zijn hem samen met de trailer gaan halen uit een schuur in Zeist.
De afgelopen jaren heeft hij met engelengeduld de slechte plekken in de bodem vervangen, alle deuren stuk voor stuk gerepareerd, de hydrauliek vervangen, het interieur hersteld en nog veel meer, om de auto uiteindelijk zwaanwit te spuiten. Nu staat er een prachtige DS. Keihard, motor loopt als een zonnetje en de hydrauliek doet het voortreffelijk. Verwacht geen concours-staat, maar wel een keurig en vooral grondig gerestaureerde DS die direct inzetbaar is voor dagelijks gebruik.
Ik heb er van gedroomd hem te kopen, maar hoe tof ik hem ook vind, het is niet de auto voor mij. Echt een prachtige auto, van harte aanbevolen om te bekijken als je op zoek bent naar een goede DS!