3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
Gert z’n Xantia: Guess who’s back, back again?Diesel lek opgelost, nu kachel lek
jantje1948
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10292
Geregistreerd: 21-04-2006

- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Gepost: 15 december 2024 04:14 PM
  [ # 31 ]

De aanjager kun je er makkelijk even uithalen om het merk te controleren.
Wat betreft de druk? Misschien is de dop niet goed meer. Een nieuwe zal je de kop niet kosten.

ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.

Profiel  
 
Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6139
Geregistreerd: 23-03-2007

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Gepost: 15 december 2024 04:20 PM
  [ # 32 ]

Hét werk voor het vervangen van de kachelradiateur is het dashboard uitbouwen. Daar wordt heel dramatisch over gedaan, maar het valt allemaal best mee. Het is alleen veel werk. En je moet voorzichtig zijn, het plastic zal graag willen breken. Maar afgezien daarvan is het goed te doen, ik heb bij de mijne ook een keer aan de bak gemoeten en dat was in een ruime (werk)dag klaar.

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook